Enhancing Competitivenes of Innovative sme Through Knowledge System Using Competitive Intelligence (Case: Business Cluster Omnipack)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F07%3A00133452" target="_blank" >RIV/68407700:21220/07:00133452 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zvyšování konkurenceschopnosti inovacemi v malých a středních podnicích - pomocí řízení znalostí a metod copmetitive Intelligence. Případová studie klastru omnipack
Original language description
Inovační strategie je součástí celopodnikové strategie a inovační management je komplexní činnost prostupující celou firmou. Úspěšné naplnění inovační strategie znamená nejen dosáhnout průběžné inovace produktů a procesů jejich tvorby a prodeje, ale zahrnuje také systematickou práci s talenty (lidskými zdroji) a navazování strategických synergických spojení s ostatními subjekty na trhu. V příspěvku jsou popisovány různé typy inovačních strategií, jako operační, strategická a inovace potřeb, dále Inovační strategie podle výsledku SWOT analýzy, Rozvratná (disruptivní) inovační strategie, princip asymetrického zacílení inovační strategie a problematika nezbytné analýzy RPV (resources, processes and values - zdroje, procesy, hodnoty).
Czech name
Zvyšování konkurenceschopnosti inovacemi v malých a středních podnicích - pomocí řízení znalostí a metod copmetitive Intelligence. Případová studie klastru omnipack
Czech description
Inovační strategie je součástí celopodnikové strategie a inovační management je komplexní činnost prostupující celou firmou. Úspěšné naplnění inovační strategie znamená nejen dosáhnout průběžné inovace produktů a procesů jejich tvorby a prodeje, ale zahrnuje také systematickou práci s talenty (lidskými zdroji) a navazování strategických synergických spojení s ostatními subjekty na trhu. V příspěvku jsou popisovány různé typy inovačních strategií, jako operační, strategická a inovace potřeb, dále Inovační strategie podle výsledku SWOT analýzy, Rozvratná (disruptivní) inovační strategie, princip asymetrického zacílení inovační strategie a problematika nezbytné analýzy RPV (resources, processes and values - zdroje, procesy, hodnoty).
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1ET210170503" target="_blank" >1ET210170503: Knowledge Base for Searching and Development of Synergic Business Clusters</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Strategické řízení a jeho podpora informačními systémy
ISBN
978-80-248-1466-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
—
Publisher name
Technická univerzita Ostrava
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Sep 5, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—