A Device for a Mixture Formation for a Partially Premixed Compression Ignition (PPCI) Engine
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00240107" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00240107 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zařízení pro tvoření směsi pro motor se vznětem částečně homogenní směsi (PPCI)
Original language description
Zařízení umožňuje středotlakou injektáž plynného směsného paliva pro tvorbu homogenní směsi v plnicím potrubí experimentálního motoru. Zařízení sestává z hmotového plynového průtokoměru, přívodního vysokotlakého flexibilního potrubí, tlakového regulátoru, snímačů tlaku, palivového zásobníku a elektronicky ovládaného solenoidového injektoru. Injektor je instalován v plnicím potrubí motoru. Dávka paliva je regulována požadovanou délkou otevření solenoidového injektoru. Časování injektáže je řízeno pomocí elektronické řídicí jednotky. Řídicí systém umožňuje vícenásobnou injektáž plynu v libovolné fázi pracovního oběhu motoru a současně také nezávislé řízení vícenásobného přímého vstřiku nafty do válce motoru. Systém je vybaven zpětnovazebným řízením tlaku v naftovém vysokotlakém zásobníku (common rail).
Czech name
Zařízení pro tvoření směsi pro motor se vznětem částečně homogenní směsi (PPCI)
Czech description
Zařízení umožňuje středotlakou injektáž plynného směsného paliva pro tvorbu homogenní směsi v plnicím potrubí experimentálního motoru. Zařízení sestává z hmotového plynového průtokoměru, přívodního vysokotlakého flexibilního potrubí, tlakového regulátoru, snímačů tlaku, palivového zásobníku a elektronicky ovládaného solenoidového injektoru. Injektor je instalován v plnicím potrubí motoru. Dávka paliva je regulována požadovanou délkou otevření solenoidového injektoru. Časování injektáže je řízeno pomocí elektronické řídicí jednotky. Řídicí systém umožňuje vícenásobnou injektáž plynu v libovolné fázi pracovního oběhu motoru a současně také nezávislé řízení vícenásobného přímého vstřiku nafty do válce motoru. Systém je vybaven zpětnovazebným řízením tlaku v naftovém vysokotlakém zásobníku (common rail).
Classification
Type
G<sub>funk</sub> - Functional sample
CEP classification
JT - Propulsion, engines and fuels
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Internal product ID
CZ.1.05/2.1.00/03.0125, VCJB
Numerical identification
—
Technical parameters
Systém instalován na experimentálním jednoválci o vrtání 85 mm zdvihu 90 mm, přímý vstřik nafty common rail 1800 bar, přeplňovaný kompresorem do 3 bar abs s řízením teploty nasávaného vzduchu, chlazené EGR, středotlaká injektáž plynu do sacího potrubí 8 bar rel, nezávislé nastavení teploty a tlaku provozních kapalin.
Economical parameters
cena dohodou, snižuje spotřebu paliva až o 13%, cca 100 000,-
Application category by cost
—
Owner IČO
68407700
Owner name
České vysoké učení technické v Praze, Fakulta strojní
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Licence fee requirement
Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek
Web page
—