Tool for robust and predictive control of nonlinear subsystems of combustion engine in real time
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00241790" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00241790 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nástroj pro robustní a prediktivní řízení nelineárních subsystémů spalovacího motoru v reálném čase
Original language description
Výsledky byly úspěšně splněny. Byl vyvinut algoritmus prediktivního řízení vhodný pro řízení nelineárních dynamických systémů. Algoritmus byl přizpůsoben k řízení momentu motoru a tlaku v sacím potrubí. Algoritmus byl úspěšně otestován simulačně – metodou MiL. Vzniknul funkční vzorek, kdy je realizováno řízení v řídicí jednotce rCube2 vznětového motoru IVECO se systémem common rail a s turbodmychadlem s variabilní geometrií turbíny. Prediktivní řízení bylo úspěšně testováno na zkušebním stanovišti.
Czech name
Nástroj pro robustní a prediktivní řízení nelineárních subsystémů spalovacího motoru v reálném čase
Czech description
Výsledky byly úspěšně splněny. Byl vyvinut algoritmus prediktivního řízení vhodný pro řízení nelineárních dynamických systémů. Algoritmus byl přizpůsoben k řízení momentu motoru a tlaku v sacím potrubí. Algoritmus byl úspěšně otestován simulačně – metodou MiL. Vzniknul funkční vzorek, kdy je realizováno řízení v řídicí jednotce rCube2 vznětového motoru IVECO se systémem common rail a s turbodmychadlem s variabilní geometrií turbíny. Prediktivní řízení bylo úspěšně testováno na zkušebním stanovišti.
Classification
Type
G<sub>funk</sub> - Functional sample
CEP classification
JO - Land transport systems and equipment
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Josef Bozek Competence Centre for Automotive Industry</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
WP20V007
Numerical identification
ridici_algoritmus_WP20V007
Technical parameters
Implementovaný řídící algoritmus prediktivního řízení používající nelineární lokálně linearizovaný model.
Economical parameters
Implementace algoritmu může zlepšit chování motoru v dynamických režimech, předpokládaná cena 250 tis. Kč
Application category by cost
—
Owner IČO
68407700
Owner name
12000
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Licence fee requirement
Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek
Web page
—