All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Experiments with combustion engine for minimization of fuel consumption

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00241836" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00241836 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Experimenty s řízením spalovacího motoru pro minimalizaci spotřeby paliva

  • Original language description

    Výsledky byly splněny. Byl realizován funkční vzorek spalovacího motoru na testovacím stanovišti pro realizaci experimentů s pokročilým prediktivním řízením pro minimalizaci spotřeby paliva. Pro implementaci prediktivního řízení byla vyvinuta implementace zahrnující on-line optimalizaci akčních zásahů s omezeními s využitím kvadratického programování. Algoritmus řízení motoru pro minimalizaci spotřeby vychází z optimalizace rychlostního profilu na trase vozidla. Jde tak o kombinaci optimalizace na různé časové škále, kombinaci off-line optimalizace na velmi dlouhém horizontu a on-line řízení na krátkém horizontu při on-line řízení.

  • Czech name

    Experimenty s řízením spalovacího motoru pro minimalizaci spotřeby paliva

  • Czech description

    Výsledky byly splněny. Byl realizován funkční vzorek spalovacího motoru na testovacím stanovišti pro realizaci experimentů s pokročilým prediktivním řízením pro minimalizaci spotřeby paliva. Pro implementaci prediktivního řízení byla vyvinuta implementace zahrnující on-line optimalizaci akčních zásahů s omezeními s využitím kvadratického programování. Algoritmus řízení motoru pro minimalizaci spotřeby vychází z optimalizace rychlostního profilu na trase vozidla. Jde tak o kombinaci optimalizace na různé časové škále, kombinaci off-line optimalizace na velmi dlouhém horizontu a on-line řízení na krátkém horizontu při on-line řízení.

Classification

  • Type

    G<sub>funk</sub> - Functional sample

  • CEP classification

    JO - Land transport systems and equipment

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Josef Bozek Competence Centre for Automotive Industry</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    WP20V006

  • Numerical identification

    Ridici_algoritmus_WP20V006

  • Technical parameters

    Implementovaný řídící algoritmus prediktivního řízení používající nelineární lokálně linearizovaný model a on-line výpočet omezení pomocí kvadratického programování.

  • Economical parameters

    Implementace algoritmu může zlepšit chování motoru v dynamických režimech, předpokládaná cena 250 tis. Kč

  • Application category by cost

  • Owner IČO

    68407700

  • Owner name

    12000

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Licence fee requirement

    Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek

  • Web page