Experiments with combustion engine for minimization of fuel consumption
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00241836" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00241836 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Experimenty s řízením spalovacího motoru pro minimalizaci spotřeby paliva
Original language description
Výsledky byly splněny. Byl realizován funkční vzorek spalovacího motoru na testovacím stanovišti pro realizaci experimentů s pokročilým prediktivním řízením pro minimalizaci spotřeby paliva. Pro implementaci prediktivního řízení byla vyvinuta implementace zahrnující on-line optimalizaci akčních zásahů s omezeními s využitím kvadratického programování. Algoritmus řízení motoru pro minimalizaci spotřeby vychází z optimalizace rychlostního profilu na trase vozidla. Jde tak o kombinaci optimalizace na různé časové škále, kombinaci off-line optimalizace na velmi dlouhém horizontu a on-line řízení na krátkém horizontu při on-line řízení.
Czech name
Experimenty s řízením spalovacího motoru pro minimalizaci spotřeby paliva
Czech description
Výsledky byly splněny. Byl realizován funkční vzorek spalovacího motoru na testovacím stanovišti pro realizaci experimentů s pokročilým prediktivním řízením pro minimalizaci spotřeby paliva. Pro implementaci prediktivního řízení byla vyvinuta implementace zahrnující on-line optimalizaci akčních zásahů s omezeními s využitím kvadratického programování. Algoritmus řízení motoru pro minimalizaci spotřeby vychází z optimalizace rychlostního profilu na trase vozidla. Jde tak o kombinaci optimalizace na různé časové škále, kombinaci off-line optimalizace na velmi dlouhém horizontu a on-line řízení na krátkém horizontu při on-line řízení.
Classification
Type
G<sub>funk</sub> - Functional sample
CEP classification
JO - Land transport systems and equipment
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Josef Bozek Competence Centre for Automotive Industry</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
WP20V006
Numerical identification
Ridici_algoritmus_WP20V006
Technical parameters
Implementovaný řídící algoritmus prediktivního řízení používající nelineární lokálně linearizovaný model a on-line výpočet omezení pomocí kvadratického programování.
Economical parameters
Implementace algoritmu může zlepšit chování motoru v dynamických režimech, předpokládaná cena 250 tis. Kč
Application category by cost
—
Owner IČO
68407700
Owner name
12000
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Licence fee requirement
Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek
Web page
—