All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

THE PROBLEMS OF MODELING THE INFLUENCE OF VERTICAL INEQUALITIES OF TRACK IN TO DYNAMICS OF DRIVE WHEELSET

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00302537" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00302537 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://kzd.uniza.sk/zdal.uniza.sk" target="_blank" >http://kzd.uniza.sk/zdal.uniza.sk</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    PROBLÉMY MODELOVÁNÍ VLIVU SVISLÝCH NEROVNOSTÍ TRATI DO DYNAMIKY POHONU DVOJKOLÍ

  • Original language description

    Článek se zabývá problematikou matematického modelování torzního kmitání a dílčích pohybů hnacích dvojkolí při jízdě po trati, opatřené svislými nerovnostmi kolejnic. V modelu hnacího dvojkolí jsou uvažovány křivkové profily jízdní plochy kol. Pohon dvojkolí je buzen jednak nerovnostmi koleje, ale též proměnlivým hnacím momentem trakčního motoru. Článek poukazuje na rozdíly v teoretické definici poměrných skluzů a skluzových sil modelu individuálního částečně odpruženého pohonu a modelu zcela odpruženého pohonu. Definuje pohybové rovnice a torzní dynamiku hnacího dvojkolí obou typů pohonu a výpočet dynamických kolových sil.

  • Czech name

    PROBLÉMY MODELOVÁNÍ VLIVU SVISLÝCH NEROVNOSTÍ TRATI DO DYNAMIKY POHONU DVOJKOLÍ

  • Czech description

    Článek se zabývá problematikou matematického modelování torzního kmitání a dílčích pohybů hnacích dvojkolí při jízdě po trati, opatřené svislými nerovnostmi kolejnic. V modelu hnacího dvojkolí jsou uvažovány křivkové profily jízdní plochy kol. Pohon dvojkolí je buzen jednak nerovnostmi koleje, ale též proměnlivým hnacím momentem trakčního motoru. Článek poukazuje na rozdíly v teoretické definici poměrných skluzů a skluzových sil modelu individuálního částečně odpruženého pohonu a modelu zcela odpruženého pohonu. Definuje pohybové rovnice a torzní dynamiku hnacího dvojkolí obou typů pohonu a výpočet dynamických kolových sil.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    JO - Land transport systems and equipment

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Competence Center of Railway Vehicles</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Železničná doprava a logistika

  • ISSN

    1336-7943

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    XI

  • Issue of the periodical within the volume

    02

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    38-47

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database