All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reduction of Guiding Forces in Curves by means of Active Wheelset Steering

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F21%3A00356839" target="_blank" >RIV/68407700:21220/21:00356839 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Snižování vodících sil v obloucích trati pomocí aktivního natáčení dvojkolí

  • Original language description

    Článek na základě simulačních výpočtů porovnává efekt jednotlivých systémů pro snižování velikosti vodících sil v obloucích koleje používaných u elektrických lokomotiv. Z tohoto srovnání vykazuje největší přínos aktivní natáčení náprav, které je v článku dále podrobněji zkoumáno z hlediska detekce poloměru oblouku trati, algoritmů řízení a citlivosti na proměnlivé parametry trati a rychlost jízdy vozidla. Navržený systém aktivního natáčení náprav je následně otestován pomocí simulace jízdy v reálném obloukovitém úseku trati o délce 21 km a výsledky jsou porovnány s vozidlem v konvenčním uspořádání.

  • Czech name

    Snižování vodících sil v obloucích trati pomocí aktivního natáčení dvojkolí

  • Czech description

    Článek na základě simulačních výpočtů porovnává efekt jednotlivých systémů pro snižování velikosti vodících sil v obloucích koleje používaných u elektrických lokomotiv. Z tohoto srovnání vykazuje největší přínos aktivní natáčení náprav, které je v článku dále podrobněji zkoumáno z hlediska detekce poloměru oblouku trati, algoritmů řízení a citlivosti na proměnlivé parametry trati a rychlost jízdy vozidla. Navržený systém aktivního natáčení náprav je následně otestován pomocí simulace jízdy v reálném obloukovitém úseku trati o délce 21 km a výsledky jsou porovnány s vozidlem v konvenčním uspořádání.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20302 - Applied mechanics

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TN01000026" target="_blank" >TN01000026: Josef Bozek National Center of Competence for Surface Vehicles</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    SOUČASNÉ PROBLÉMY V KOLEJOVÝCH VOZIDLECH 2021: XXV. KONFERENCE S MEZINÁRODNÍ ÚČASTÍ, SBORNÍK PŘÍSPĚVKŮ

  • ISBN

    978-80-7560-377-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    107-114

  • Publisher name

    Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

  • Place of publication

    Pardubice

  • Event location

    Česká Třebová

  • Event date

    Sep 15, 2021

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article