Customer Value and Value for the Customer
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F08%3A03146647" target="_blank" >RIV/68407700:21230/08:03146647 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnota zákazníka a pro zákazníka
Original language description
Cílem firmy je vytvořit model hodnoty pro zákazníky. Jaká je konkurenční schopnost firmy se nepřímo deklaruje přístupem zákazníka, který rozpozná, dokáže posoudit a ohodnotit výhody, které mu nabízející přináší.
Czech name
Hodnota zákazníka a pro zákazníka
Czech description
Cílem firmy je vytvořit model hodnoty pro zákazníky. Jaká je konkurenční schopnost firmy se nepřímo deklaruje přístupem zákazníka, který rozpozná, dokáže posoudit a ohodnotit výhody, které mu nabízející přináší.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XVIII.
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—