All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Electronic Control Unit of a Plane Control Surface Hydraulic Servo Actuator

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00161211" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00161211 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Elektronická řídicí jednotka hydraulického servomechanismu řídicí plochy letounu

  • Original language description

    Elektronická řídicí jednotka hydraulického servomechanismu řídicí plochy letounu (ECU) je koncipována jako součást Fly-By-Wire (FBW) systému řízení se zachovanou záložní mechanickou vazbou. ECU zajišťuje řízení polohy dvoukanálového elektro-hydraulickéhoakčního členu (EHSA) ve zpětné vazbě a přepínání módů řízení podle stupně degradace funkce EHSA. Celý elektrický i hydraulický systém je dvoukanálový a navržen tak aby výpadek dvou nezávislých komponent nezpůsobil výpadek funkce systému. ECU je navrženajako fail-save, tj. při poruše je akční člen přepnut na mechanické řízení. Každý kanál ECU je založen na 16 bit MCU a komunikuje po sběrnici CAN. Oba kanály jsou stejné. SW ECU je tvořen stackem komunikačního protokulu CANopen (port CANfestivalu) a algoritmem regulátoru a stavovým diagramem generovaným ze simulinku.

  • Czech name

    Elektronická řídicí jednotka hydraulického servomechanismu řídicí plochy letounu

  • Czech description

    Elektronická řídicí jednotka hydraulického servomechanismu řídicí plochy letounu (ECU) je koncipována jako součást Fly-By-Wire (FBW) systému řízení se zachovanou záložní mechanickou vazbou. ECU zajišťuje řízení polohy dvoukanálového elektro-hydraulickéhoakčního členu (EHSA) ve zpětné vazbě a přepínání módů řízení podle stupně degradace funkce EHSA. Celý elektrický i hydraulický systém je dvoukanálový a navržen tak aby výpadek dvou nezávislých komponent nezpůsobil výpadek funkce systému. ECU je navrženajako fail-save, tj. při poruše je akční člen přepnut na mechanické řízení. Každý kanál ECU je založen na 16 bit MCU a komunikuje po sběrnici CAN. Oba kanály jsou stejné. SW ECU je tvořen stackem komunikačního protokulu CANopen (port CANfestivalu) a algoritmem regulátoru a stavovým diagramem generovaným ze simulinku.

Classification

  • Type

    G<sub>funk</sub> - Functional sample

  • CEP classification

    JC - Computer hardware and software

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FT-TA3%2F044" target="_blank" >FT-TA3/044: *Module solution of FLY-BY-WIRE control system for light, jet aircraft.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    ECU_EHSA09

  • Numerical identification

  • Technical parameters

    Komunikace po CANopen, Vzorkovací perioda 1ms.Inputs: 2*LVDT, 8*proud, 4*bin.Outputs: 4* proud+-10mA rizeny PWM, 4*spínání do 700mA. Optické oddělení.

  • Economical parameters

    cena 600 000,-Kč

  • Application category by cost

  • Owner IČO

    68407700

  • Owner name

    České vysoké učení technické v Praze, Fakulta elektrotechnická

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Licence fee requirement

    Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek

  • Web page