All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Integrated Production Control

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F14%3A00214508" target="_blank" >RIV/68407700:21230/14:00214508 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Integrované řízení výroby

  • Original language description

    Při aplikaci marketingové podnikatelské koncepce vznikají v managementu nové rozpory a četné ?třecí plochy? jak po horizontální, tak vertikální linii. Místa střetů vznikají z hlediska podniku na vnitřních a vnějších rozhraních, tzn., že jejich analýza iřešení musí probíhat jak v rámci hodnototvorného řetězce firmy, tak v rámci dodavatelského řetězce. Cesty jsou vedle přijetí marketingové koncepce managementu celou firmou a uplatnění principů managementu produktu především v realizaci komplexní standardizace a realizaci přechodu od funkčního k procesnímu řízení, což předpokládá integraci hodnototvorného řetězce jak interního (odbyt ? výroba ? nákup), tak externího (včetně dodavatelů a odběratelů).

  • Czech name

    Integrované řízení výroby

  • Czech description

    Při aplikaci marketingové podnikatelské koncepce vznikají v managementu nové rozpory a četné ?třecí plochy? jak po horizontální, tak vertikální linii. Místa střetů vznikají z hlediska podniku na vnitřních a vnějších rozhraních, tzn., že jejich analýza iřešení musí probíhat jak v rámci hodnototvorného řetězce firmy, tak v rámci dodavatelského řetězce. Cesty jsou vedle přijetí marketingové koncepce managementu celou firmou a uplatnění principů managementu produktu především v realizaci komplexní standardizace a realizaci přechodu od funkčního k procesnímu řízení, což předpokládá integraci hodnototvorného řetězce jak interního (odbyt ? výroba ? nákup), tak externího (včetně dodavatelů a odběratelů).

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-247-4486-5

  • Number of pages

    368

  • Publisher name

    GRADA PUBLISHING

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book