Satisfied Customer = Successful Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F15%3A00233737" target="_blank" >RIV/68407700:21230/15:00233737 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Spokojený zákazník = úspěšný marketing
Original language description
Rozhodujícím subjektem hodným pozornosti firmy je zákazník. Nová marketingová paradigmata vznikají z nového přístupu, charakterizovaného principem marketingu vztahů. Je třeba vycházet z definice hodnoty pro zákazníka a hodnoty zákazníka. Cílem práce s klienty je dosažení věrnosti zákazníků, změny chování zákazníků a vztah k firmě. Integrace zákazníků do inovačního procesu není jen sloganem, ale výchozím bodem pro řadu kreativních cest při tvorbě produktu.
Czech name
Spokojený zákazník = úspěšný marketing
Czech description
Rozhodujícím subjektem hodným pozornosti firmy je zákazník. Nová marketingová paradigmata vznikají z nového přístupu, charakterizovaného principem marketingu vztahů. Je třeba vycházet z definice hodnoty pro zákazníka a hodnoty zákazníka. Cílem práce s klienty je dosažení věrnosti zákazníků, změny chování zákazníků a vztah k firmě. Integrace zákazníků do inovačního procesu není jen sloganem, ale výchozím bodem pro řadu kreativních cest při tvorbě produktu.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů