Target Simulator for Automotive Radars Based on Array of Radio Transponders
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F20%3A00338574" target="_blank" >RIV/68407700:21230/20:00338574 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://isdv.upv.cz/webapp/resdb.print_detail.det?pspis=PT/2019-45" target="_blank" >https://isdv.upv.cz/webapp/resdb.print_detail.det?pspis=PT/2019-45</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Simulátor cílů pro automobilové radary s řadou radiových transpondérů
Original language description
Předkládané řešení se týká simulátorů cílů pro automobilové radary schopných simulovat současně více cílů, a to cílů různých velikostí, s různými azimuty, vzdálenostmi a radiálními i azimutálními složkami rychlostí. Těchto cílů je v daném řešení dosaženo použitím řady radiových transpondérů umístěných těsně vedle sebe ve vzdálenosti typ. 0,5m až 1m před testovaným automobilovým radarem v jeho výhledu. Každý radiový transpondér má k dispozici přijatý signál z testovaného radaru a je schopný upravit jeho zpoždění, amplitudu a dopplerovský frekvenční posuv. Pokud je současně aktivních více transpondérů, tak automobilový radar detekuje více cílů na více azimutech. Pokud se přepíná jeden cíl mezi sousedními transpondéry, tak to radar vyhodnocuje jako pohyb simulovaného cíle v azimutálním směru. Pokud se jedná o testování standardních automobilových radarů pracujících s technikou MIMO, tak lze použít jen jeden přijímač a ostatní transpondéry fungují jen jako vysílače. Další popsané zjednodušení lze použít v případě, že cíle nemusí být současně na všech azimutech. Potom lze použít multiplexování na úrovni mezifrekvenčních signálů a lze snížit počet velmi nákladných digitálních obvodů. ### Patent není využívaný.
Czech name
Simulátor cílů pro automobilové radary s řadou radiových transpondérů
Czech description
Předkládané řešení se týká simulátorů cílů pro automobilové radary schopných simulovat současně více cílů, a to cílů různých velikostí, s různými azimuty, vzdálenostmi a radiálními i azimutálními složkami rychlostí. Těchto cílů je v daném řešení dosaženo použitím řady radiových transpondérů umístěných těsně vedle sebe ve vzdálenosti typ. 0,5m až 1m před testovaným automobilovým radarem v jeho výhledu. Každý radiový transpondér má k dispozici přijatý signál z testovaného radaru a je schopný upravit jeho zpoždění, amplitudu a dopplerovský frekvenční posuv. Pokud je současně aktivních více transpondérů, tak automobilový radar detekuje více cílů na více azimutech. Pokud se přepíná jeden cíl mezi sousedními transpondéry, tak to radar vyhodnocuje jako pohyb simulovaného cíle v azimutálním směru. Pokud se jedná o testování standardních automobilových radarů pracujících s technikou MIMO, tak lze použít jen jeden přijímač a ostatní transpondéry fungují jen jako vysílače. Další popsané zjednodušení lze použít v případě, že cíle nemusí být současně na všech azimutech. Potom lze použít multiplexování na úrovni mezifrekvenčních signálů a lze snížit počet velmi nákladných digitálních obvodů. ### Patent není využívaný.
Classification
Type
P - Patent
CEP classification
—
OECD FORD branch
20201 - Electrical and electronic engineering
Result continuities
Project
<a href="/en/project/EF16_025%2F0007318" target="_blank" >EF16_025/0007318: Advanced Testing of Automotive Radars</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Patent/design ID
308229
Publisher
CZ001 -
Publisher name
Industrial Property Office
Place of publication
Prague
Publication country
CZ - CZECH REPUBLIC
Date of acceptance
Jan 29, 2020
Owner name
ČVUT FEL, K13117
Method of use
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel
Usage type
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence