All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Impact of shopping malls on traditional city shopping areas

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21450%2F16%3A00301371" target="_blank" >RIV/68407700:21450/16:00301371 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv shopping mallů na tradiční obchodní lokality ve městě

  • Original language description

    Během uplynuly'ch 25 let se shopping mally staly součástí center mnoha česky'ch měst, což spolu s přechodem z plánovaného hospodářství na tržní ekonomiku do značné míry proměnilo strukturu a organizaci maloobchodu ve městě, označovanou jako retail revolution. Případové studie dvou česky'ch měst (Kladno a Ostrava) sledují rozmístění a charakter obchodů v tradičních obchodních lokalitách ve městě (náměstí, pěší zóna nebo obchodní ulice) v období po otevření shopping mallu a popisují situaci v obou lokalitách. Následně formulují doporučení pro umisťování shopping mallů do budoucna.

  • Czech name

    Vliv shopping mallů na tradiční obchodní lokality ve městě

  • Czech description

    Během uplynuly'ch 25 let se shopping mally staly součástí center mnoha česky'ch měst, což spolu s přechodem z plánovaného hospodářství na tržní ekonomiku do značné míry proměnilo strukturu a organizaci maloobchodu ve městě, označovanou jako retail revolution. Případové studie dvou česky'ch měst (Kladno a Ostrava) sledují rozmístění a charakter obchodů v tradičních obchodních lokalitách ve městě (náměstí, pěší zóna nebo obchodní ulice) v období po otevření shopping mallu a popisují situaci v obou lokalitách. Následně formulují doporučení pro umisťování shopping mallů do budoucna.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AL - Art, architecture, cultural heritage

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů