All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Warning Signals in the School Environment - The Issue of Their Recording and Evaluation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F23%3A00370132" target="_blank" >RIV/68407700:21460/23:00370132 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Varovné signály ve školském prostředí – problematika jejich zaznamenání a vyhodnocení

  • Original language description

    Tento článek se zabývá varovnými signály ve školním prostředí, které pedagogové mohou před napadením, zejména ze strany žáků, zaznamenat. Aktuálnost tématu vychází ze stále stupňující se agrese žáků vůči pedagogům a z nedostatečné informovanosti o problematice varovných signálů před potenciálním napadením. Výzkumná část analyzuje, jak pedagogové identifikují varovné signály, které může žák před napadením projevovat. V případě napadení pedagoga žákem, jaké varovné signály zaznamenali. Výzkumná část vychází z dotazníkového šetření, které proběhlo na základních a středních školách Prahy 14. Z provedeného výzkumu vyplývá, že pedagogové si násilí na školách běžně uvědomují, a dokáží jej charakterizovat. Skoro polovina respondentů však neumí varovné signály pojmenovat a identifikovat.

  • Czech name

    Varovné signály ve školském prostředí – problematika jejich zaznamenání a vyhodnocení

  • Czech description

    Tento článek se zabývá varovnými signály ve školním prostředí, které pedagogové mohou před napadením, zejména ze strany žáků, zaznamenat. Aktuálnost tématu vychází ze stále stupňující se agrese žáků vůči pedagogům a z nedostatečné informovanosti o problematice varovných signálů před potenciálním napadením. Výzkumná část analyzuje, jak pedagogové identifikují varovné signály, které může žák před napadením projevovat. V případě napadení pedagoga žákem, jaké varovné signály zaznamenali. Výzkumná část vychází z dotazníkového šetření, které proběhlo na základních a středních školách Prahy 14. Z provedeného výzkumu vyplývá, že pedagogové si násilí na školách běžně uvědomují, a dokáží jej charakterizovat. Skoro polovina respondentů však neumí varovné signály pojmenovat a identifikovat.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aspekty práce pomáhajících profesí 2023

  • ISBN

    978-80-01-07165-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    30

  • Pages from-to

    202-231

  • Publisher name

    Fakulta biomedicínského inženýrství

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Kladno

  • Event date

    Oct 27, 2023

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article