All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Specific role of specialized subject didactics in engineers' preparation for education and people management in integrating Europe's conditions

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F08%3A11152819" target="_blank" >RIV/68407700:21630/08:11152819 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Specifická úloha didaktiky odborných předmětů v přípravě techniků na vzdělávání a řízení lidí v podmínkách integrující se Evropy

  • Original language description

    Studie popisuje specifickou úlohu didaktiky odborných předmětů v přípravě techniků na vzdělávání a řízení lidí v podmínkách integrující se Evropy. Východiskem je analýza proměn českého školství v kontextu evropské vzdělávací politiky. Sleduje otázky dopadu kurikulární reformy v ČR na samotné učitele zejména v kontextu s tvorbou a zaváděním školních vzdělávacích programů. Z těchto souvislostí vyplývají nové nároky na učitelské kompetence, studie poukazuje na jejich slabé stránky. Učitelé musí být nově kompetentní odpovědět, a to v komplexním pojetí, především na to, koho, co, jak a kdy budou učit. Studie se v tomto kontextu zaměřuje na kategorii učitel-technik (inženýr-pedagog).

  • Czech name

    Specifická úloha didaktiky odborných předmětů v přípravě techniků na vzdělávání a řízení lidí v podmínkách integrující se Evropy

  • Czech description

    Studie popisuje specifickou úlohu didaktiky odborných předmětů v přípravě techniků na vzdělávání a řízení lidí v podmínkách integrující se Evropy. Východiskem je analýza proměn českého školství v kontextu evropské vzdělávací politiky. Sleduje otázky dopadu kurikulární reformy v ČR na samotné učitele zejména v kontextu s tvorbou a zaváděním školních vzdělávacích programů. Z těchto souvislostí vyplývají nové nároky na učitelské kompetence, studie poukazuje na jejich slabé stránky. Učitelé musí být nově kompetentní odpovědět, a to v komplexním pojetí, především na to, koho, co, jak a kdy budou učit. Studie se v tomto kontextu zaměřuje na kategorii učitel-technik (inženýr-pedagog).

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Příprava techniků na vzdělávání a řízení lidí II

  • ISBN

    978-80-01-04261-8

  • Number of pages of the result

    22

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    268

  • Publisher name

    České vysoké učení technické v Praze

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter