ELECTRONIC EDUCATION
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F09%3A00165055" target="_blank" >RIV/68407700:21630/09:00165055 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ELEKTRONICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ A SPOLEČNOST
Original language description
Řada vědních oborů ať již přímo nebo nepřímo se dotýká ICT a elektronického vzdělávání a proto je nelze opominout. Vzhledem k omezenému rozsahu tato studie velmi stručně poukazuje pouze na vybrané poznatky z jednotlivých disciplín, které hrají významnouroli. ICT je jedno z odvětví, kde dochází k neustálému vývoji. Tento obor přichází každý rok se stále novějšími objevy a trendy. Chceme-li jako učitelé v takovém prostředí obstát je třeba změnit i současný přístup ke vzdělání. Nové přístupy ve vzdělávánívycházejí i z nových poznatků v oboru elektronické komunikace a nabízejí učiteli, ale i studentům zajímavé možnosti ve vedení moderní výuky. Jednou z takových moderních trendů je právě elektronické vyučování. Příspěvek také prezentuje dílčí výsledky rozvojového projektu "Posílení vědecké úrovně projektové výuky studentů ČVUT v rámci spolupráce mezi pracovišti ČVUT". V rámci dílčího cíle zde MÚVS zabezpečuje výzkum a analýzu současného stavu LMS systémů na fakultách ČVUT.
Czech name
ELEKTRONICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ A SPOLEČNOST
Czech description
Řada vědních oborů ať již přímo nebo nepřímo se dotýká ICT a elektronického vzdělávání a proto je nelze opominout. Vzhledem k omezenému rozsahu tato studie velmi stručně poukazuje pouze na vybrané poznatky z jednotlivých disciplín, které hrají významnouroli. ICT je jedno z odvětví, kde dochází k neustálému vývoji. Tento obor přichází každý rok se stále novějšími objevy a trendy. Chceme-li jako učitelé v takovém prostředí obstát je třeba změnit i současný přístup ke vzdělání. Nové přístupy ve vzdělávánívycházejí i z nových poznatků v oboru elektronické komunikace a nabízejí učiteli, ale i studentům zajímavé možnosti ve vedení moderní výuky. Jednou z takových moderních trendů je právě elektronické vyučování. Příspěvek také prezentuje dílčí výsledky rozvojového projektu "Posílení vědecké úrovně projektové výuky studentů ČVUT v rámci spolupráce mezi pracovišti ČVUT". V rámci dílčího cíle zde MÚVS zabezpečuje výzkum a analýzu současného stavu LMS systémů na fakultách ČVUT.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Inzinierska pedagogika
ISSN
1336-8990
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
11
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—