Polaritní profil značky Radegast a Velké Popovice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F02%3A63500855" target="_blank" >RIV/70883521:28120/02:63500855 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Polaritní profil značky Radegast a Velké Popovice
Original language description
Marketingový výzkum byl zaměřen na zjištění polaritních profilů značek Radegast a Velkopopovický kozel. Tyto polaritní profily mají identifikovat pocitovou rovinu vnímání vybraných značek pomocí hodnocení značky na škálách z protikladných adjektiv. V důsledku to znamená, že můžeme velice podrobně charakterizovat image zkoumaných značek. K tomu slouží zejména grafické zpracování dotazníkového šetření. Grafické zpracování je doplněno také komentářem, který by měl usnadnit charakterizování image značek. Kúčelu zjištění polaritních profilů byl respondentům předložen dotazník.
Czech name
Polaritní profil značky Radegast a Velké Popovice
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z mezinárodního vědeckého kolokvia "Marketingový management a manažerský marketing"
ISBN
80-7318-079-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
195-199
Publisher name
UTB
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Jan 1, 2002
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—