E-mail Marketing, Viral Marketing, Spam and Legislation in The Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503067" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503067 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
E-mailový marketing, virální marketing, spam a legislativa v ČR
Original language description
Příspěvek se zabývá otázkou elektronických forem marketingu, kterými jsou e-mailový a virální marketing v kontextu vývoje internetu a jeho služeb. Zamýšlí se také nad otázkou legálních a nelegálních marketingových praktik spojených s internetovými službami, jakými jsou např. spam v rámci Zákona o službách informační společnosti č. 480/2004 Sb.
Czech name
E-mailový marketing, virální marketing, spam a legislativa v ČR
Czech description
Příspěvek se zabývá otázkou elektronických forem marketingu, kterými jsou e-mailový a virální marketing v kontextu vývoje internetu a jeho služeb. Zamýšlí se také nad otázkou legálních a nelegálních marketingových praktik spojených s internetovými službami, jakými jsou např. spam v rámci Zákona o službách informační společnosti č. 480/2004 Sb.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Internet a konkurenceschopnost podniku.
ISBN
80-7318-269-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
3
Pages from-to
20
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Jan 1, 2005
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—