All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

New marketing and its influence on competitiveness

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503074" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503074 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniků

  • Original language description

    V dnešní ekonomické realitě jsou stávající organizace nuceny realizovat jednu ze dvou marketingových strategií. Jednu možnost představuje udržovací (nebo ho také můžeme nazvat konzervativní případně tradiční) marketing, jehož cílem je přesvědčit zákazníka, že dodávaná spotřebitelská hodnota výrobků je stále dostatečně vysoká. Druhou možností je transformační nebo-li inovační marketing, který má za úkol vyhledávat možnosti, jak zákazníkovi dodávat stále větší spotřebitelskou hodnotu. Tento příspěvek je krátkým shrnutím tezí mé disertační práce, jejich cílů, hypotéz a nastíněním budoucího řešení.

  • Czech name

    Nový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniků

  • Czech description

    V dnešní ekonomické realitě jsou stávající organizace nuceny realizovat jednu ze dvou marketingových strategií. Jednu možnost představuje udržovací (nebo ho také můžeme nazvat konzervativní případně tradiční) marketing, jehož cílem je přesvědčit zákazníka, že dodávaná spotřebitelská hodnota výrobků je stále dostatečně vysoká. Druhou možností je transformační nebo-li inovační marketing, který má za úkol vyhledávat možnosti, jak zákazníkovi dodávat stále větší spotřebitelskou hodnotu. Tento příspěvek je krátkým shrnutím tezí mé disertační práce, jejich cílů, hypotéz a nastíněním budoucího řešení.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III

  • ISBN

    80-7220-246-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    104-107

  • Publisher name

    VOTOBIA Olomouc

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Jan 1, 2005

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article