Mutual synergy between CRM and Quality Management for attaining the company#s ability to compete in global markets
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503144" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503144 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vzájemná synergie CRM a managementu jakosti k dosahování konkurenceschopnosti podniku na globálních trzích
Original language description
Excelentní organizace znají a dokonale chápou své zákazníky a snaží se s nimi vytvářet vzájemně prospěšnou interakci. Uvědomují si, že zákazníci jsou konečnými arbitry kvality výrobků a služeb. Rovněž pociťují, že jejich budoucnost v dnešním globálním světě je bytostně závislá na chování jednotlivých skupin zákazníků, maximalizaci míry jejich spokojenosti a loajality a právě na tvorbě a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů s nimi. Příspěvek upozorní na provázanost strategie CRM a managementem jakosti, neboť právě tato synergie řízení se může stát klíčovou pro organizace, které chtějí obstát v hyperkonkurenci 21. století.
Czech name
Vzájemná synergie CRM a managementu jakosti k dosahování konkurenceschopnosti podniku na globálních trzích
Czech description
Excelentní organizace znají a dokonale chápou své zákazníky a snaží se s nimi vytvářet vzájemně prospěšnou interakci. Uvědomují si, že zákazníci jsou konečnými arbitry kvality výrobků a služeb. Rovněž pociťují, že jejich budoucnost v dnešním globálním světě je bytostně závislá na chování jednotlivých skupin zákazníků, maximalizaci míry jejich spokojenosti a loajality a právě na tvorbě a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů s nimi. Příspěvek upozorní na provázanost strategie CRM a managementem jakosti, neboť právě tato synergie řízení se může stát klíčovou pro organizace, které chtějí obstát v hyperkonkurenci 21. století.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Jakost-Quality 2005
ISBN
80-02-01729-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
Dům techniky Ostrava
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
May 17, 2005
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—