All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Mutual synergy between CRM and Quality Management for attaining the company#s ability to compete in global markets

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503144" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503144 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vzájemná synergie CRM a managementu jakosti k dosahování konkurenceschopnosti podniku na globálních trzích

  • Original language description

    Excelentní organizace znají a dokonale chápou své zákazníky a snaží se s nimi vytvářet vzájemně prospěšnou interakci. Uvědomují si, že zákazníci jsou konečnými arbitry kvality výrobků a služeb. Rovněž pociťují, že jejich budoucnost v dnešním globálním světě je bytostně závislá na chování jednotlivých skupin zákazníků, maximalizaci míry jejich spokojenosti a loajality a právě na tvorbě a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů s nimi. Příspěvek upozorní na provázanost strategie CRM a managementem jakosti, neboť právě tato synergie řízení se může stát klíčovou pro organizace, které chtějí obstát v hyperkonkurenci 21. století.

  • Czech name

    Vzájemná synergie CRM a managementu jakosti k dosahování konkurenceschopnosti podniku na globálních trzích

  • Czech description

    Excelentní organizace znají a dokonale chápou své zákazníky a snaží se s nimi vytvářet vzájemně prospěšnou interakci. Uvědomují si, že zákazníci jsou konečnými arbitry kvality výrobků a služeb. Rovněž pociťují, že jejich budoucnost v dnešním globálním světě je bytostně závislá na chování jednotlivých skupin zákazníků, maximalizaci míry jejich spokojenosti a loajality a právě na tvorbě a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů s nimi. Příspěvek upozorní na provázanost strategie CRM a managementem jakosti, neboť právě tato synergie řízení se může stát klíčovou pro organizace, které chtějí obstát v hyperkonkurenci 21. století.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Jakost-Quality 2005

  • ISBN

    80-02-01729-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Dům techniky Ostrava

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    May 17, 2005

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article