All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Jak se chovat k zákazníkům?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505047" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505047 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak se chovat k zákazníkům?

  • Original language description

    Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům. Je zbytečné se ptát proč. Vždyť oni kupují naše výrobky, jim poskytujeme naše služby. Jsou porotci a soudci naší firmy. Na nich záleží, zda-li skončíme v propadlišti dějin či budeme na výsluní. Je nutné si uvědomit, že naši zákazníci se vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti. Můj článek nese název: Jak se chovat k zákazníkům. Zabývám se v něm chováním prodavačů v oděvních obchodech. Málo která firma si totiž uvědomuje, že jejich zboží prodávají prodavači. Většina z nás se rozhoduji pro koupi právě z pocitu, který nám dodává samotný prodavač. Ve svém článku jsem rozdělil obchody do tří kategorií, ve kterých jsem zjišťoval chování prodavačů jak u nás, tak i v zahraničí.

  • Czech name

    Jak se chovat k zákazníkům?

  • Czech description

    Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům. Je zbytečné se ptát proč. Vždyť oni kupují naše výrobky, jim poskytujeme naše služby. Jsou porotci a soudci naší firmy. Na nich záleží, zda-li skončíme v propadlišti dějin či budeme na výsluní. Je nutné si uvědomit, že naši zákazníci se vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti. Můj článek nese název: Jak se chovat k zákazníkům. Zabývám se v něm chováním prodavačů v oděvních obchodech. Málo která firma si totiž uvědomuje, že jejich zboží prodávají prodavači. Většina z nás se rozhoduji pro koupi právě z pocitu, který nám dodává samotný prodavač. Ve svém článku jsem rozdělil obchody do tří kategorií, ve kterých jsem zjišťoval chování prodavačů jak u nás, tak i v zahraničí.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    MendelNET 2006

  • ISBN

    80-86851-62-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article