Jak se chovat k zákazníkům?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505047" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505047 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak se chovat k zákazníkům?
Original language description
Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům. Je zbytečné se ptát proč. Vždyť oni kupují naše výrobky, jim poskytujeme naše služby. Jsou porotci a soudci naší firmy. Na nich záleží, zda-li skončíme v propadlišti dějin či budeme na výsluní. Je nutné si uvědomit, že naši zákazníci se vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti. Můj článek nese název: Jak se chovat k zákazníkům. Zabývám se v něm chováním prodavačů v oděvních obchodech. Málo která firma si totiž uvědomuje, že jejich zboží prodávají prodavači. Většina z nás se rozhoduji pro koupi právě z pocitu, který nám dodává samotný prodavač. Ve svém článku jsem rozdělil obchody do tří kategorií, ve kterých jsem zjišťoval chování prodavačů jak u nás, tak i v zahraničí.
Czech name
Jak se chovat k zákazníkům?
Czech description
Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům. Je zbytečné se ptát proč. Vždyť oni kupují naše výrobky, jim poskytujeme naše služby. Jsou porotci a soudci naší firmy. Na nich záleží, zda-li skončíme v propadlišti dějin či budeme na výsluní. Je nutné si uvědomit, že naši zákazníci se vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti. Můj článek nese název: Jak se chovat k zákazníkům. Zabývám se v něm chováním prodavačů v oděvních obchodech. Málo která firma si totiž uvědomuje, že jejich zboží prodávají prodavači. Většina z nás se rozhoduji pro koupi právě z pocitu, který nám dodává samotný prodavač. Ve svém článku jsem rozdělil obchody do tří kategorií, ve kterých jsem zjišťoval chování prodavačů jak u nás, tak i v zahraničí.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
MendelNET 2006
ISBN
80-86851-62-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
—
Publisher name
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
Place of publication
Brno
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—