All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

RESOURCES IN RELATIONSHIP WITH CUSTOMERS

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505049" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505049 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zdroje ve vztahu se zákazníky

  • Original language description

    V dnešní turbulentní době již nestačí prodávat výborný výrobek, abychom dosáhli úspěchu a pokořili naši konkurenci. Velkou konkurenční výhodou je mít dobré vztahy se svými zákazníky. Proto některé firmy využívají principů CRM a snaží se vztah se zákazníky ovlivňovat, ba ho dokonce řídit. Dobře si uvědomují, že jedině zákazníci drží jejich firmu "nad vodou" a dopomáhají ji k vytouženému zisku. Na druhou stranu mohou firmu také přivést k bankrotu. Ve svém příspěvku chci rozebrat zdroje ve vztahu se zákazníky, a hlavně výměnu těchto zdrojů. Jedná se o emoce, informace, jednání, a to ze strany zákazníka i firmy. Pomoci těchto zdrojů se chceme dostat přes srdce a mysl zákazníka k jeho peněžence.

  • Czech name

    Zdroje ve vztahu se zákazníky

  • Czech description

    V dnešní turbulentní době již nestačí prodávat výborný výrobek, abychom dosáhli úspěchu a pokořili naši konkurenci. Velkou konkurenční výhodou je mít dobré vztahy se svými zákazníky. Proto některé firmy využívají principů CRM a snaží se vztah se zákazníky ovlivňovat, ba ho dokonce řídit. Dobře si uvědomují, že jedině zákazníci drží jejich firmu "nad vodou" a dopomáhají ji k vytouženému zisku. Na druhou stranu mohou firmu také přivést k bankrotu. Ve svém příspěvku chci rozebrat zdroje ve vztahu se zákazníky, a hlavně výměnu těchto zdrojů. Jedná se o emoce, informace, jednání, a to ze strany zákazníka i firmy. Pomoci těchto zdrojů se chceme dostat přes srdce a mysl zákazníka k jeho peněžence.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Konkurencieschopnostť v EÚ-výzva pre krajiny V4

  • ISBN

    80-8069-704-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Slovenská poľnohospodárská univerzita v Nitre

  • Place of publication

    Nitra

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article