Electronic marketing forms exploitable by companies´ leading in the 21st century
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506336" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506336 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Elektronické formy marketingu využitelné při řízení firem ve 21. století
Original language description
Problematika nových marketingových trendů přináší inovační pohled na marketing a jeho nástroje. Jedná se o téma vysoce aktuální, které vychází i z potřeb firem. Firmy nemohou dlouhou dobu působit v novém ekonomickém prostředí bez nových přístupů k marketingu a vnímání zákazníků. Alfou a omegou celého marketingu, ať už tradičního nebo nového, je zákazník. Nové marketingové přístupy používají k jejich výzkumu a zacílení nových a moderních nástrojů.
Czech name
Elektronické formy marketingu využitelné při řízení firem ve 21. století
Czech description
Problematika nových marketingových trendů přináší inovační pohled na marketing a jeho nástroje. Jedná se o téma vysoce aktuální, které vychází i z potřeb firem. Firmy nemohou dlouhou dobu působit v novém ekonomickém prostředí bez nových přístupů k marketingu a vnímání zákazníků. Alfou a omegou celého marketingu, ať už tradičního nebo nového, je zákazník. Nové marketingové přístupy používají k jejich výzkumu a zacílení nových a moderních nástrojů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Dialógy: manažment podnikania a vecí verejných
ISSN
1337-0510
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
76
Pages from-to
16-23
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—