All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Possibilities of SMEs in Marketing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506609" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506609 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Možnosti malých a středních podniků v marketingu

  • Original language description

    Cílem příspěvku je identifikace vztahů mezi kooperačními faktory, které podporují tvorbu kooperativních strategií ve funkčních flexibilních sítí MSP. Výsledky výzkumu potvrdily správnost předpokladu pro možné marketingové kooperace MSP. Marketingové kooperace MSP neslouží pouze k přežití MSP, ale podporují i rozvoj MSP.

  • Czech name

    Možnosti malých a středních podniků v marketingu

  • Czech description

    Cílem příspěvku je identifikace vztahů mezi kooperačními faktory, které podporují tvorbu kooperativních strategií ve funkčních flexibilních sítí MSP. Výsledky výzkumu potvrdily správnost předpokladu pro možné marketingové kooperace MSP. Marketingové kooperace MSP neslouží pouze k přežití MSP, ale podporují i rozvoj MSP.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Zborník z mezinárodnej vedeckej konferencie: Marketing a obchod

  • ISBN

    978-80-8093-026-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    88-91

  • Publisher name

    Národné lesnické centrum, Drevárská fakulta TU Zvolen, SR

  • Place of publication

    Zvolen

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article