Possibilities of SMEs in Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506609" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506609 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti malých a středních podniků v marketingu
Original language description
Cílem příspěvku je identifikace vztahů mezi kooperačními faktory, které podporují tvorbu kooperativních strategií ve funkčních flexibilních sítí MSP. Výsledky výzkumu potvrdily správnost předpokladu pro možné marketingové kooperace MSP. Marketingové kooperace MSP neslouží pouze k přežití MSP, ale podporují i rozvoj MSP.
Czech name
Možnosti malých a středních podniků v marketingu
Czech description
Cílem příspěvku je identifikace vztahů mezi kooperačními faktory, které podporují tvorbu kooperativních strategií ve funkčních flexibilních sítí MSP. Výsledky výzkumu potvrdily správnost předpokladu pro možné marketingové kooperace MSP. Marketingové kooperace MSP neslouží pouze k přežití MSP, ale podporují i rozvoj MSP.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Zborník z mezinárodnej vedeckej konferencie: Marketing a obchod
ISBN
978-80-8093-026-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
88-91
Publisher name
Národné lesnické centrum, Drevárská fakulta TU Zvolen, SR
Place of publication
Zvolen
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—