All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Archetypes usagepossibility in brand communication

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507527" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507527 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití archetypů v komunikaci značky

  • Original language description

    Práce se zabývá problematikou marketingové komunikace značky v současném tržním prostředí. V úvodu definuje podstatu značky jakožto nástroje komunikačního mixu. Autor poté představuje nový trend využívající pro komunikaci značky obrazy pradávných instinktů, odborně nazývaných archetypy. Práce představuje jednotlivé archetypy, jejich obsah, možnosti využití a příklady značek, které jejich pomocí komunikují. V závěru autor uvádí podmínky pro efektivní využití nového nástroje komunikace.

  • Czech name

    Využití archetypů v komunikaci značky

  • Czech description

    Práce se zabývá problematikou marketingové komunikace značky v současném tržním prostředí. V úvodu definuje podstatu značky jakožto nástroje komunikačního mixu. Autor poté představuje nový trend využívající pro komunikaci značky obrazy pradávných instinktů, odborně nazývaných archetypy. Práce představuje jednotlivé archetypy, jejich obsah, možnosti využití a příklady značek, které jejich pomocí komunikují. V závěru autor uvádí podmínky pro efektivní využití nového nástroje komunikace.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník recenzovaných příspěvků z Mezinárodní konference branding na CD

  • ISBN

    978-80-7318-773-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Fakulta multimediálních komunikací

  • Place of publication

    Zlín, Česká republika

  • Event location

    Vizovice, Valašský šenk

  • Event date

    Jan 1, 2008

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article