Archetypes usagepossibility in brand communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507527" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507527 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití archetypů v komunikaci značky
Original language description
Práce se zabývá problematikou marketingové komunikace značky v současném tržním prostředí. V úvodu definuje podstatu značky jakožto nástroje komunikačního mixu. Autor poté představuje nový trend využívající pro komunikaci značky obrazy pradávných instinktů, odborně nazývaných archetypy. Práce představuje jednotlivé archetypy, jejich obsah, možnosti využití a příklady značek, které jejich pomocí komunikují. V závěru autor uvádí podmínky pro efektivní využití nového nástroje komunikace.
Czech name
Využití archetypů v komunikaci značky
Czech description
Práce se zabývá problematikou marketingové komunikace značky v současném tržním prostředí. V úvodu definuje podstatu značky jakožto nástroje komunikačního mixu. Autor poté představuje nový trend využívající pro komunikaci značky obrazy pradávných instinktů, odborně nazývaných archetypy. Práce představuje jednotlivé archetypy, jejich obsah, možnosti využití a příklady značek, které jejich pomocí komunikují. V závěru autor uvádí podmínky pro efektivní využití nového nástroje komunikace.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník recenzovaných příspěvků z Mezinárodní konference branding na CD
ISBN
978-80-7318-773-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
—
Publisher name
Fakulta multimediálních komunikací
Place of publication
Zlín, Česká republika
Event location
Vizovice, Valašský šenk
Event date
Jan 1, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—