Archetypes in marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F19%3A43900139" target="_blank" >RIV/60076658:12510/19:43900139 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Archetypy v marketingu
Original language description
Příspěvek se zabývá možnostmi využití archetypu v marketingu, v reklamním sdělení, ale i brandingu. Zaměřuje se nejprve na psychologické pojetí tohoto fenoménu dle C. G. Junga, jeho přesahu do (kolektivního) vědomí a nevědomí a vztahu archetypů a kultury včetně archetypální projekce v různých oblastech lidské činnosti. Význam archetypů v marketingu je demonstrován na dvanácti typologiích dle Mark a Pearson (PMAI, 2001). Závěrečná část příspěvku je věnována využití dynamického archetypu hrdiny a jeho cesty jako marketingového příběhu.
Czech name
Archetypy v marketingu
Czech description
Příspěvek se zabývá možnostmi využití archetypu v marketingu, v reklamním sdělení, ale i brandingu. Zaměřuje se nejprve na psychologické pojetí tohoto fenoménu dle C. G. Junga, jeho přesahu do (kolektivního) vědomí a nevědomí a vztahu archetypů a kultury včetně archetypální projekce v různých oblastech lidské činnosti. Význam archetypů v marketingu je demonstrován na dvanácti typologiích dle Mark a Pearson (PMAI, 2001). Závěrečná část příspěvku je věnována využití dynamického archetypu hrdiny a jeho cesty jako marketingového příběhu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50202 - Applied Economics, Econometrics
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Podnikatelské kompetence a řízení lidských zdrojů ve 21. století
ISBN
978-80-7468-143-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
45-49
Publisher name
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Place of publication
České Budějovice
Event location
České Budějovice
Event date
Sep 24, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—