All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Archetypes in marketing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F19%3A43900139" target="_blank" >RIV/60076658:12510/19:43900139 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Archetypy v marketingu

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá možnostmi využití archetypu v marketingu, v reklamním sdělení, ale i brandingu. Zaměřuje se nejprve na psychologické pojetí tohoto fenoménu dle C. G. Junga, jeho přesahu do (kolektivního) vědomí a nevědomí a vztahu archetypů a kultury včetně archetypální projekce v různých oblastech lidské činnosti. Význam archetypů v marketingu je demonstrován na dvanácti typologiích dle Mark a Pearson (PMAI, 2001). Závěrečná část příspěvku je věnována využití dynamického archetypu hrdiny a jeho cesty jako marketingového příběhu.

  • Czech name

    Archetypy v marketingu

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá možnostmi využití archetypu v marketingu, v reklamním sdělení, ale i brandingu. Zaměřuje se nejprve na psychologické pojetí tohoto fenoménu dle C. G. Junga, jeho přesahu do (kolektivního) vědomí a nevědomí a vztahu archetypů a kultury včetně archetypální projekce v různých oblastech lidské činnosti. Význam archetypů v marketingu je demonstrován na dvanácti typologiích dle Mark a Pearson (PMAI, 2001). Závěrečná část příspěvku je věnována využití dynamického archetypu hrdiny a jeho cesty jako marketingového příběhu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Podnikatelské kompetence a řízení lidských zdrojů ve 21. století

  • ISBN

    978-80-7468-143-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    45-49

  • Publisher name

    Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

  • Place of publication

    České Budějovice

  • Event location

    České Budějovice

  • Event date

    Sep 24, 2019

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article