All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Event marketing as a new form of marketing communications and conditions of successful event realization

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507576" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507576 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Event marketing jako nová forma marketingových komunikací a podmínky úspěšné realizace eventu.

  • Original language description

    Event marketing je marketingová činnost, jejíž výsledkem je event. Jedná se o poměrně novou formu komunikace, která se zinscenovanými zážitky či nevšedními událostmi snaží upoutat pozornost potenciálního zákazníka. Následující studie pospisuje hlavní zásady pro to, aby byl event maximálně efektivní. Popíši hlavní body, kterých se event marketér při organizaci eventu musí držet. Vycházet budu z odborných časopisů, internetu a z praktických zkušeností. Tato práce by měla být návodem, jak správně event naplánovat, na co se zaměřit a na co při plánování akce nezapomenout.

  • Czech name

    Event marketing jako nová forma marketingových komunikací a podmínky úspěšné realizace eventu.

  • Czech description

    Event marketing je marketingová činnost, jejíž výsledkem je event. Jedná se o poměrně novou formu komunikace, která se zinscenovanými zážitky či nevšedními událostmi snaží upoutat pozornost potenciálního zákazníka. Následující studie pospisuje hlavní zásady pro to, aby byl event maximálně efektivní. Popíši hlavní body, kterých se event marketér při organizaci eventu musí držet. Vycházet budu z odborných časopisů, internetu a z praktických zkušeností. Tato práce by měla být návodem, jak správně event naplánovat, na co se zaměřit a na co při plánování akce nezapomenout.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Mezinárodní konference k evropskému mezikulturnímu dialogu 2008

  • ISBN

    978-80-7318-768-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

    Zlín, Česká Republika

  • Event date

    Apr 10, 2008

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article