Event marketing as a new form of marketing communications and conditions of successful event realization
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507576" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507576 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Event marketing jako nová forma marketingových komunikací a podmínky úspěšné realizace eventu.
Original language description
Event marketing je marketingová činnost, jejíž výsledkem je event. Jedná se o poměrně novou formu komunikace, která se zinscenovanými zážitky či nevšedními událostmi snaží upoutat pozornost potenciálního zákazníka. Následující studie pospisuje hlavní zásady pro to, aby byl event maximálně efektivní. Popíši hlavní body, kterých se event marketér při organizaci eventu musí držet. Vycházet budu z odborných časopisů, internetu a z praktických zkušeností. Tato práce by měla být návodem, jak správně event naplánovat, na co se zaměřit a na co při plánování akce nezapomenout.
Czech name
Event marketing jako nová forma marketingových komunikací a podmínky úspěšné realizace eventu.
Czech description
Event marketing je marketingová činnost, jejíž výsledkem je event. Jedná se o poměrně novou formu komunikace, která se zinscenovanými zážitky či nevšedními událostmi snaží upoutat pozornost potenciálního zákazníka. Následující studie pospisuje hlavní zásady pro to, aby byl event maximálně efektivní. Popíši hlavní body, kterých se event marketér při organizaci eventu musí držet. Vycházet budu z odborných časopisů, internetu a z praktických zkušeností. Tato práce by měla být návodem, jak správně event naplánovat, na co se zaměřit a na co při plánování akce nezapomenout.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mezinárodní konference k evropskému mezikulturnímu dialogu 2008
ISBN
978-80-7318-768-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín, Česká Republika
Event date
Apr 10, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—