Consumer Behaviour in the Contemporary Marketing and its Influence on Sustainable Tourism
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509613" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509613 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Spotřebitelské chování v éře současného marketingu a jeho vliv na udržitelný cestovní ruch
Original language description
Článek se zabývá popisem spotřebitelského chování v éře současného marketingu a jeho vlivu na udržitelný cestovní ruch. Mohutný rozvoj cestovního ruchu v posledních desetiletích dal vzniknout novému oboru - udržitelnému cestovnímu ruchu. Stejně tak v posledních letech dochází, především díky novým poznatkům z behaviorální ekonomie, k zásadní revizi chápaní spotřebitelského chování a role marketingu ve společnosti. Autor v článku defi nuje, jaký vliv mohou mít tyto nové poznatky na udržitelný cestovní ruch.
Czech name
Spotřebitelské chování v éře současného marketingu a jeho vliv na udržitelný cestovní ruch
Czech description
Článek se zabývá popisem spotřebitelského chování v éře současného marketingu a jeho vlivu na udržitelný cestovní ruch. Mohutný rozvoj cestovního ruchu v posledních desetiletích dal vzniknout novému oboru - udržitelnému cestovnímu ruchu. Stejně tak v posledních letech dochází, především díky novým poznatkům z behaviorální ekonomie, k zásadní revizi chápaní spotřebitelského chování a role marketingu ve společnosti. Autor v článku defi nuje, jaký vliv mohou mít tyto nové poznatky na udržitelný cestovní ruch.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Udržitelný rozvoj cestovního ruchu
ISBN
978-80-245-1689-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Vysoká škola ekonomická v Praze, nakladatelství Oeconomica
Place of publication
Jinřichův Hradec
Event location
Jindřichův Hradec
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—