All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Consumer Behaviour in the Contemporary Marketing and its Influence on Sustainable Tourism

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509613" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509613 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Spotřebitelské chování v éře současného marketingu a jeho vliv na udržitelný cestovní ruch

  • Original language description

    Článek se zabývá popisem spotřebitelského chování v éře současného marketingu a jeho vlivu na udržitelný cestovní ruch. Mohutný rozvoj cestovního ruchu v posledních desetiletích dal vzniknout novému oboru - udržitelnému cestovnímu ruchu. Stejně tak v posledních letech dochází, především díky novým poznatkům z behaviorální ekonomie, k zásadní revizi chápaní spotřebitelského chování a role marketingu ve společnosti. Autor v článku defi nuje, jaký vliv mohou mít tyto nové poznatky na udržitelný cestovní ruch.

  • Czech name

    Spotřebitelské chování v éře současného marketingu a jeho vliv na udržitelný cestovní ruch

  • Czech description

    Článek se zabývá popisem spotřebitelského chování v éře současného marketingu a jeho vlivu na udržitelný cestovní ruch. Mohutný rozvoj cestovního ruchu v posledních desetiletích dal vzniknout novému oboru - udržitelnému cestovnímu ruchu. Stejně tak v posledních letech dochází, především díky novým poznatkům z behaviorální ekonomie, k zásadní revizi chápaní spotřebitelského chování a role marketingu ve společnosti. Autor v článku defi nuje, jaký vliv mohou mít tyto nové poznatky na udržitelný cestovní ruch.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Udržitelný rozvoj cestovního ruchu

  • ISBN

    978-80-245-1689-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Vysoká škola ekonomická v Praze, nakladatelství Oeconomica

  • Place of publication

    Jinřichův Hradec

  • Event location

    Jindřichův Hradec

  • Event date

    Jan 1, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article