Optimize of the CRM in the market of winning and entertainment technology
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509638" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509638 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Optimalizace CRM na trhu výherní a zábavní techniky
Original language description
Příspěvek pojednává o optimalizaci Customer Relationship Management(CRM) na trhu výherní a zábavní techniky. První část článku se zabývá definováním CRM, jeho cíli a postupem zaváděním. Ve druhé části je prezentována případová studie optimalizace CRM vespolečnosti X, s. r. o.
Czech name
Optimalizace CRM na trhu výherní a zábavní techniky
Czech description
Příspěvek pojednává o optimalizaci Customer Relationship Management(CRM) na trhu výherní a zábavní techniky. První část článku se zabývá definováním CRM, jeho cíli a postupem zaváděním. Ve druhé části je prezentována případová studie optimalizace CRM vespolečnosti X, s. r. o.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference MMK 2010
ISBN
978-80-86703-41-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Magnanimitas
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—