Hospital Marketing Management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43869702" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43869702 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingové řízení nemocnic
Original language description
Kniha ?Marketingové řízení nemocnic? vychází z dlouhodobého zájmu autorky o problematiku marketingu a marketingového řízení zdravotnických organizací. V knize je publikována část výsledků výzkumů, které byly získány v rámci řešení projektu Interní grantové agentury Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně č. IGA/FAME/2012006 ? Výzkum a aplikace nástrojů marketingového řízení do řízení zdravotnických organizací vzhledem k reformám ve zdravotnictví. V první kapitole knihy jsou vymezena východiska pro uplatnění marketingového řízení ve specifickém prostředí zdravotního trhu, která jsou nutná pro pochopení obtížnosti marketingového řízení nemocnic. V úvodu je prezentován vývoj zdravotnictví s ohledem na postavení nemocnic v historii a je zde také zdůrazněn konceptzdravotní politiky uplatňovaný panem Tomášem Baťou na začátku minulého století. V návaznosti na historický kontext vývoje zdravotní péče jsou přiblíženy také systémy zdravotní péče. Část kapitoly se také zabývá legislativním vymezením nem
Czech name
Marketingové řízení nemocnic
Czech description
Kniha ?Marketingové řízení nemocnic? vychází z dlouhodobého zájmu autorky o problematiku marketingu a marketingového řízení zdravotnických organizací. V knize je publikována část výsledků výzkumů, které byly získány v rámci řešení projektu Interní grantové agentury Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně č. IGA/FAME/2012006 ? Výzkum a aplikace nástrojů marketingového řízení do řízení zdravotnických organizací vzhledem k reformám ve zdravotnictví. V první kapitole knihy jsou vymezena východiska pro uplatnění marketingového řízení ve specifickém prostředí zdravotního trhu, která jsou nutná pro pochopení obtížnosti marketingového řízení nemocnic. V úvodu je prezentován vývoj zdravotnictví s ohledem na postavení nemocnic v historii a je zde také zdůrazněn konceptzdravotní politiky uplatňovaný panem Tomášem Baťou na začátku minulého století. V návaznosti na historický kontext vývoje zdravotní péče jsou přiblíženy také systémy zdravotní péče. Část kapitoly se také zabývá legislativním vymezením nem
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-89401-64-2
Number of pages
208
Publisher name
Juraj Štefuň - Georg
Place of publication
Žilina
UT code for WoS book
—