All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Cu stomer audit as a potential quality management tool

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43870862" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43870862 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zákaznický audit jako potenciální nástroj řízení kvality

  • Original language description

    Zákaznický audit slouží k prověření dodavatele, zda je schopen trvale dodávat výrobky, nebo služby podle našich požadavků. Zákaznické audity by však také měly napomáhat k trvalému zlepšování stávajících dodavatelsko-odběratelských vztahů a usnadňovat navázání nových smluvních vztahů. Přidanou hodnotu zákaznického auditu je potřeba vnímat hlavně ve vyjasnění si všech specifikovaných požadavků a očekávání s cílem průběžného zlepšování produktu obou zúčastněných stran. V praxi tomu však často tak nebývá, zejména pokud je zákaznický audit prováděn formálně , nekoncepčně či formou outsourcingu.V příspěvku jsou navrhovány přístupy ,vycházející z praktických zkušeností a dotazníkového šetření, které by mohly vést k optimalizaci při řízení kvality.

  • Czech name

    Zákaznický audit jako potenciální nástroj řízení kvality

  • Czech description

    Zákaznický audit slouží k prověření dodavatele, zda je schopen trvale dodávat výrobky, nebo služby podle našich požadavků. Zákaznické audity by však také měly napomáhat k trvalému zlepšování stávajících dodavatelsko-odběratelských vztahů a usnadňovat navázání nových smluvních vztahů. Přidanou hodnotu zákaznického auditu je potřeba vnímat hlavně ve vyjasnění si všech specifikovaných požadavků a očekávání s cílem průběžného zlepšování produktu obou zúčastněných stran. V praxi tomu však často tak nebývá, zejména pokud je zákaznický audit prováděn formálně , nekoncepčně či formou outsourcingu.V příspěvku jsou navrhovány přístupy ,vycházející z praktických zkušeností a dotazníkového šetření, které by mohly vést k optimalizaci při řízení kvality.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník přednášek KVALITA 2013

  • ISBN

    978-80-02-02463-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    1-8

  • Publisher name

    DTO CZ, s.r.o.

  • Place of publication

    Ostrava - Mariánské Hory

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    May 14, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article