All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Aspects of socially responsible business of Bata Company before 1945 as an inspiration for todaýs business environment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43871270" target="_blank" >RIV/70883521:28120/14:43871270 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aspekty společensky odpovědného podnikání firmy Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí

  • Original language description

    Představený příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu, jehož cílem je zmapovat fungování firmy Baťa a.s. do roku 1945 se zaměřením na analýzu společensky odpovědného podnikání. Podnikatelská filozofie Tomáše Bati (1876-1932) vykazovala rozsáhlé aspektyspolečensky odpovědného podnikání. V současné době si mnoho firem uvědomuje, že společensky odpovědný přístup již není otázkou dobrovolnictví, ale téměř nutností. Na druhou stranu společensky odpovědné podnikání není žádnou formou charitativního chovánínebo reprezentování firmy. Příkladem dobře fungujícího společensky odpovědného podnikání je podnikatelská strategie Tomáše Bati a vytvoření jeho Systému řízení Baťa do roku 1945 (než byla firma Baťa a.s. znárodněna). Firma Baťa a.s. se nevěnovala pouzerozvoji výroby obuvi a přidružených závodů, ale také rozvoji v oblasti školství, zdravotnictví, sociální péče, kulturního rozvoje, sportovního zázemí a celkového rozvoje města Zlína (či dalších měst, kde firma Baťa fungovala) a jeho okolí

  • Czech name

    Aspekty společensky odpovědného podnikání firmy Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí

  • Czech description

    Představený příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu, jehož cílem je zmapovat fungování firmy Baťa a.s. do roku 1945 se zaměřením na analýzu společensky odpovědného podnikání. Podnikatelská filozofie Tomáše Bati (1876-1932) vykazovala rozsáhlé aspektyspolečensky odpovědného podnikání. V současné době si mnoho firem uvědomuje, že společensky odpovědný přístup již není otázkou dobrovolnictví, ale téměř nutností. Na druhou stranu společensky odpovědné podnikání není žádnou formou charitativního chovánínebo reprezentování firmy. Příkladem dobře fungujícího společensky odpovědného podnikání je podnikatelská strategie Tomáše Bati a vytvoření jeho Systému řízení Baťa do roku 1945 (než byla firma Baťa a.s. znárodněna). Firma Baťa a.s. se nevěnovala pouzerozvoji výroby obuvi a přidružených závodů, ale také rozvoji v oblasti školství, zdravotnictví, sociální péče, kulturního rozvoje, sportovního zázemí a celkového rozvoje města Zlína (či dalších měst, kde firma Baťa fungovala) a jeho okolí

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Kvalita - Quality 2014

  • ISBN

    978-80-02-02532-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    80-88

  • Publisher name

    DTO CZ, s.r.o.

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    May 13, 2014

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article