All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Key processes in tourism and their characteristics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F21%3A63559858" target="_blank" >RIV/70883521:28120/21:63559858 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Klíčové procesy v cestovním ruchu a jejich charakteristika

  • Original language description

    Cestovní ruch jako takový byl asi nejvíce zasažen světovou pandemickou krizí vyvolanou onemocněním SARS-CoV-2, která tento segment trápí již od počátku roku 2020 a dnes je situace sice o něco málo lepší, ovšem dostat se na hodnoty z doby před covidem, nebude zřejmě jednoduché. V tuto chvíli se také nabízí otázka, co by cestovnímu ruchu, resp. jejím slož[1]kám, do budoucnosti nejvíce prospělo, tak aby opět získal svého zákazníka, a to za zachování efektivity a kvality poskytovaných služeb. Odpovědí právě může být využití či zavedení inovativních metod procesního řízení v jednotlivých sektorech služeb. Kniha může pomoci v šíření znalostí a případů dobré praxe, které se týkají využití procesního řízení v cestovním ruchu a dále tedy napomůže také snazší aplikaci hlavních výsledků projektu do praxe. Záměrem této knihy je poskytnout čtenáři pohled na obecně známé pojmy z oblasti cestovního ruchu, a to v co nejširším rámci a ve spojení s principy pro[1]cesního řízení. Snahou přitom je srozumitelně, přehledně a zajímavou formou tyto dva světy propojit a ukázat že procesní řízení má svůj význam nejenom ve společnostech nabízející hmotné výrobky, ale i v organizacích nabízejících služby. Pak toto využití procesního řízení a vlastní nastavené procesy cestov[1]ního ruchu se jeví jako logický krok, přinášející vyšší prosperitu a pořádek v organizaci. Měl by přinést zvýšení úrovně kvality jimi poskytovaných služeb, a to pomocí aplikací inovačních principů a nástrojů procesního řízení, které dosud nejsou v uvedeném sektoru – cestovních kanceláří a agentur využívány. Důvodem, proč tomu tak bylo, je především absence metodik a nástrojů adaptovaných na tyto oblasti.

  • Czech name

    Klíčové procesy v cestovním ruchu a jejich charakteristika

  • Czech description

    Cestovní ruch jako takový byl asi nejvíce zasažen světovou pandemickou krizí vyvolanou onemocněním SARS-CoV-2, která tento segment trápí již od počátku roku 2020 a dnes je situace sice o něco málo lepší, ovšem dostat se na hodnoty z doby před covidem, nebude zřejmě jednoduché. V tuto chvíli se také nabízí otázka, co by cestovnímu ruchu, resp. jejím slož[1]kám, do budoucnosti nejvíce prospělo, tak aby opět získal svého zákazníka, a to za zachování efektivity a kvality poskytovaných služeb. Odpovědí právě může být využití či zavedení inovativních metod procesního řízení v jednotlivých sektorech služeb. Kniha může pomoci v šíření znalostí a případů dobré praxe, které se týkají využití procesního řízení v cestovním ruchu a dále tedy napomůže také snazší aplikaci hlavních výsledků projektu do praxe. Záměrem této knihy je poskytnout čtenáři pohled na obecně známé pojmy z oblasti cestovního ruchu, a to v co nejširším rámci a ve spojení s principy pro[1]cesního řízení. Snahou přitom je srozumitelně, přehledně a zajímavou formou tyto dva světy propojit a ukázat že procesní řízení má svůj význam nejenom ve společnostech nabízející hmotné výrobky, ale i v organizacích nabízejících služby. Pak toto využití procesního řízení a vlastní nastavené procesy cestov[1]ního ruchu se jeví jako logický krok, přinášející vyšší prosperitu a pořádek v organizaci. Měl by přinést zvýšení úrovně kvality jimi poskytovaných služeb, a to pomocí aplikací inovačních principů a nástrojů procesního řízení, které dosud nejsou v uvedeném sektoru – cestovních kanceláří a agentur využívány. Důvodem, proč tomu tak bylo, je především absence metodik a nástrojů adaptovaných na tyto oblasti.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL01000191" target="_blank" >TL01000191: Innovation of Tourism Management Systems Using the Process Management Tools</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7676-373-9

  • Number of pages

    251

  • Publisher name

    Wolters Kluwer ČR, a.s.

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book