Key processes in tourism and their characteristics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F21%3A63559858" target="_blank" >RIV/70883521:28120/21:63559858 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Klíčové procesy v cestovním ruchu a jejich charakteristika
Original language description
Cestovní ruch jako takový byl asi nejvíce zasažen světovou pandemickou krizí vyvolanou onemocněním SARS-CoV-2, která tento segment trápí již od počátku roku 2020 a dnes je situace sice o něco málo lepší, ovšem dostat se na hodnoty z doby před covidem, nebude zřejmě jednoduché. V tuto chvíli se také nabízí otázka, co by cestovnímu ruchu, resp. jejím slož[1]kám, do budoucnosti nejvíce prospělo, tak aby opět získal svého zákazníka, a to za zachování efektivity a kvality poskytovaných služeb. Odpovědí právě může být využití či zavedení inovativních metod procesního řízení v jednotlivých sektorech služeb. Kniha může pomoci v šíření znalostí a případů dobré praxe, které se týkají využití procesního řízení v cestovním ruchu a dále tedy napomůže také snazší aplikaci hlavních výsledků projektu do praxe. Záměrem této knihy je poskytnout čtenáři pohled na obecně známé pojmy z oblasti cestovního ruchu, a to v co nejširším rámci a ve spojení s principy pro[1]cesního řízení. Snahou přitom je srozumitelně, přehledně a zajímavou formou tyto dva světy propojit a ukázat že procesní řízení má svůj význam nejenom ve společnostech nabízející hmotné výrobky, ale i v organizacích nabízejících služby. Pak toto využití procesního řízení a vlastní nastavené procesy cestov[1]ního ruchu se jeví jako logický krok, přinášející vyšší prosperitu a pořádek v organizaci. Měl by přinést zvýšení úrovně kvality jimi poskytovaných služeb, a to pomocí aplikací inovačních principů a nástrojů procesního řízení, které dosud nejsou v uvedeném sektoru – cestovních kanceláří a agentur využívány. Důvodem, proč tomu tak bylo, je především absence metodik a nástrojů adaptovaných na tyto oblasti.
Czech name
Klíčové procesy v cestovním ruchu a jejich charakteristika
Czech description
Cestovní ruch jako takový byl asi nejvíce zasažen světovou pandemickou krizí vyvolanou onemocněním SARS-CoV-2, která tento segment trápí již od počátku roku 2020 a dnes je situace sice o něco málo lepší, ovšem dostat se na hodnoty z doby před covidem, nebude zřejmě jednoduché. V tuto chvíli se také nabízí otázka, co by cestovnímu ruchu, resp. jejím slož[1]kám, do budoucnosti nejvíce prospělo, tak aby opět získal svého zákazníka, a to za zachování efektivity a kvality poskytovaných služeb. Odpovědí právě může být využití či zavedení inovativních metod procesního řízení v jednotlivých sektorech služeb. Kniha může pomoci v šíření znalostí a případů dobré praxe, které se týkají využití procesního řízení v cestovním ruchu a dále tedy napomůže také snazší aplikaci hlavních výsledků projektu do praxe. Záměrem této knihy je poskytnout čtenáři pohled na obecně známé pojmy z oblasti cestovního ruchu, a to v co nejširším rámci a ve spojení s principy pro[1]cesního řízení. Snahou přitom je srozumitelně, přehledně a zajímavou formou tyto dva světy propojit a ukázat že procesní řízení má svůj význam nejenom ve společnostech nabízející hmotné výrobky, ale i v organizacích nabízejících služby. Pak toto využití procesního řízení a vlastní nastavené procesy cestov[1]ního ruchu se jeví jako logický krok, přinášející vyšší prosperitu a pořádek v organizaci. Měl by přinést zvýšení úrovně kvality jimi poskytovaných služeb, a to pomocí aplikací inovačních principů a nástrojů procesního řízení, které dosud nejsou v uvedeném sektoru – cestovních kanceláří a agentur využívány. Důvodem, proč tomu tak bylo, je především absence metodik a nástrojů adaptovaných na tyto oblasti.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TL01000191" target="_blank" >TL01000191: Innovation of Tourism Management Systems Using the Process Management Tools</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7676-373-9
Number of pages
251
Publisher name
Wolters Kluwer ČR, a.s.
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—