Interesting findings of a research study
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F07%3A63505107" target="_blank" >RIV/70883521:28130/07:63505107 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zaujímavé výsledky prieskumu
Original language description
Marketingový management v průmyslových podnicích věnuje komunikační komerční politice svých firem velmi rozdílnou pozornost. Studie analyzuje marketingovou výrobkovou a marketingovou komunikační politiku ve 220 českých průmyslových podnicích v rámci řešení GAČR 402/06/0297.
Czech name
Zaujímavé výsledky prieskumu
Czech description
Marketingový management v průmyslových podnicích věnuje komunikační komerční politice svých firem velmi rozdílnou pozornost. Studie analyzuje marketingovou výrobkovou a marketingovou komunikační politiku ve 220 českých průmyslových podnicích v rámci řešení GAČR 402/06/0297.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0297" target="_blank" >GA402/06/0297: Research of Application of Controlling Marketing Competencies and Elimination of Possible Marketing Difference in Small and Medium-size Enterprises</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trend špecial - výstavy 2008
ISSN
1335-0684
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
12
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
2
Pages from-to
18-19
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—