Marketing from idea to real thing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F08%3A03146167" target="_blank" >RIV/68407700:21230/08:03146167 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing od myšlenky k realizaci
Original language description
Cíl a úloha marketingu v řízení firmy. Marketingový výzkum a marketingový informační systém. Koncepce marketingové strategie. Analytické metody strategického plánování (analýza portfolia, cyklu životnosti výrobku atd.). Marketingový mix. Výrobková a servisní politika. Tvorba cen a kontraktační politika. Komunikační politika a distribuce. Kontroling a audit.
Czech name
Marketing od myšlenky k realizaci
Czech description
Cíl a úloha marketingu v řízení firmy. Marketingový výzkum a marketingový informační systém. Koncepce marketingové strategie. Analytické metody strategického plánování (analýza portfolia, cyklu životnosti výrobku atd.). Marketingový mix. Výrobková a servisní politika. Tvorba cen a kontraktační politika. Komunikační politika a distribuce. Kontroling a audit.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0297" target="_blank" >GA402/06/0297: Research of Application of Controlling Marketing Competencies and Elimination of Possible Marketing Difference in Small and Medium-size Enterprises</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-86946-80-1
Number of pages
308
Publisher name
Professional publishing
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—