The basic role and functions of marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F16%3A00242916" target="_blank" >RIV/68407700:21230/16:00242916 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Základní úloha a funkce marketingu
Original language description
Co je opravdu marketing, vztah managementu a marketingu. Vývojové fáze managementu: koncepce výrobní, koncepce výrobku, prodejní koncepce. Principy podnikatelské politiky, definice marketingu, vývoj marketingu, individualizace vztahů v marketingu, sociální odpovědnost firem.
Czech name
Základní úloha a funkce marketingu
Czech description
Co je opravdu marketing, vztah managementu a marketingu. Vývojové fáze managementu: koncepce výrobní, koncepce výrobku, prodejní koncepce. Principy podnikatelské politiky, definice marketingu, vývoj marketingu, individualizace vztahů v marketingu, sociální odpovědnost firem.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Marketing
ISBN
978-80-88057-17-8
Number of pages of the result
24
Pages from-to
5-28
Number of pages of the book
272
Publisher name
EDUKO nakladatelství
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—