Marketing of Non-profit Organizations
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43865953" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43865953 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing neziskových organizací
Original language description
Monografie analyzuje současný stav marketingu a marketingových komunikací v neziskových organizací. Zabývá se možnostmi aplikace marketingových technik a principů, vzniklých v komerční sféře, do prostředí neziskových organizací. Detailně si všímá specifik marketingu a marketingového řízení v jednotlivých oborech, ve kterých neziskové organizace působí.
Czech name
Marketing neziskových organizací
Czech description
Monografie analyzuje současný stav marketingu a marketingových komunikací v neziskových organizací. Zabývá se možnostmi aplikace marketingových technik a principů, vzniklých v komerční sféře, do prostředí neziskových organizací. Detailně si všímá specifik marketingu a marketingového řízení v jednotlivých oborech, ve kterých neziskové organizace působí.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-87500-01-9
Number of pages
190
Publisher name
VeRBuM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—