All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Theatre and Cinema : Buying Behavior on Cultural Product Markets 2011

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F12%3A43868234" target="_blank" >RIV/70883521:28130/12:43868234 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Divadlo a film : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

  • Original language description

    Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah jednotlivých částí veřejnosti k divadlu a filmu jako formám umění, respektive k návštěvám divadla a kina jako formám volnočasových aktivit. Výzkumná data, která jsou v knize prezentována, odpovídají na otázky ohledně frekvence návštěv obou typů zařízní, žánrových preferencí, asociací spojených s těmito formami umění a podobně. Hlavní cílem knihy je ukázat, v čem spočívají rozdíly v chování jednotlivých částí veřejnosti (ženy a muži, věkové a vzdělanostní skupiny, lidé různých profesí apod.) a co toto jejich chování ovlivňuje (rodina, výchova, společenské skupiny atd.).

  • Czech name

    Divadlo a film : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

  • Czech description

    Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah jednotlivých částí veřejnosti k divadlu a filmu jako formám umění, respektive k návštěvám divadla a kina jako formám volnočasových aktivit. Výzkumná data, která jsou v knize prezentována, odpovídají na otázky ohledně frekvence návštěv obou typů zařízní, žánrových preferencí, asociací spojených s těmito formami umění a podobně. Hlavní cílem knihy je ukázat, v čem spočívají rozdíly v chování jednotlivých částí veřejnosti (ženy a muži, věkové a vzdělanostní skupiny, lidé různých profesí apod.) a co toto jejich chování ovlivňuje (rodina, výchova, společenské skupiny atd.).

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87500-24-8

  • Number of pages

    116

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book