Museums and galleries : buying behavior on cultural products markets 2012
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870537" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870537 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Muzea a galerie : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012
Original language description
Monografie přináší pohled na to, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají otázkou, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vlivnávštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všechvýše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje. Celá kniha představuje druhou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí část se týkala divadel a fi
Czech name
Muzea a galerie : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012
Czech description
Monografie přináší pohled na to, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají otázkou, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vlivnávštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všechvýše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje. Celá kniha představuje druhou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí část se týkala divadel a fi
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-87500-34-7
Number of pages
124
Publisher name
VeRBuM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—