All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Museums and galleries : buying behavior on cultural products markets 2012

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870537" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870537 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Muzea a galerie : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012

  • Original language description

    Monografie přináší pohled na to, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají otázkou, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vlivnávštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všechvýše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje. Celá kniha představuje druhou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí část se týkala divadel a fi

  • Czech name

    Muzea a galerie : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012

  • Czech description

    Monografie přináší pohled na to, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají otázkou, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vlivnávštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všechvýše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje. Celá kniha představuje druhou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí část se týkala divadel a fi

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87500-34-7

  • Number of pages

    124

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book