Trends in Marketing Communications
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F12%3A43868409" target="_blank" >RIV/70883521:28130/12:43868409 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Trendy v marketingové komunikaci
Original language description
Obor marketingové komunikace je rychle se rozvíjející disciplínou, která na jedné straně sleduje trendy a aktuální dění ve společnosti a reaguje na ně, na druhé straně trendy vytváří a určuje tak nákupní chování spotřebitelů. Studie se snaží představit základní trendy v marketingové komunikaci.
Czech name
Trendy v marketingové komunikaci
Czech description
Obor marketingové komunikace je rychle se rozvíjející disciplínou, která na jedné straně sleduje trendy a aktuální dění ve společnosti a reaguje na ně, na druhé straně trendy vytváří a určuje tak nákupní chování spotřebitelů. Studie se snaží představit základní trendy v marketingové komunikaci.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů