Emotions in Dialog with the Customer
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870498" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870498 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Emoce v dialogu se zákazníkem
Original language description
Článek se zabývá emocemi jako důležitým fenoménem našeho života a především zaměřen na využíváníé emocí v jednotlivých částech marketingového mixu, tj.vztahem emocí a produktu i značky, rolí emocí při prožívání ceny, jejich význam na místě prodeje a emocemi jako součástí i výstupem marketingové komunikace.
Czech name
Emoce v dialogu se zákazníkem
Czech description
Článek se zabývá emocemi jako důležitým fenoménem našeho života a především zaměřen na využíváníé emocí v jednotlivých částech marketingového mixu, tj.vztahem emocí a produktu i značky, rolí emocí při prožívání ceny, jejich význam na místě prodeje a emocemi jako součástí i výstupem marketingové komunikace.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2013
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
2 - 4
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—