What drives professional purchasers? The influence of emotions on organizational buying behaviour. Exploratory findings and a conceptual model
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F14%3A00043328" target="_blank" >RIV/61384399:31130/14:00043328 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Co motivuje profesionální nákupčí? Působení emocí při firemním nákupním rozhodování. Výsledky výzkumů a koncepční model
Original language description
Hlavní témata dokumentu: emoce; firemní nakupování; B2B; marketingový výzkum; marketingový mix; komunikačbí strategie; emocionální komunikace; marketingová komunikace; nákupní chování
Czech name
Co motivuje profesionální nákupčí? Působení emocí při firemním nákupním rozhodování. Výsledky výzkumů a koncepční model
Czech description
Hlavní témata dokumentu: emoce; firemní nakupování; B2B; marketingový výzkum; marketingový mix; komunikačbí strategie; emocionální komunikace; marketingová komunikace; nákupní chování
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka
ISBN
978-80-247-4843-6
Number of pages of the result
15
Pages from-to
175-189
Number of pages of the book
296
Publisher name
Grada Publishing
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—