All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

What drives professional purchasers? The influence of emotions on organizational buying behaviour. Exploratory findings and a conceptual model

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F14%3A00043328" target="_blank" >RIV/61384399:31130/14:00043328 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Co motivuje profesionální nákupčí? Působení emocí při firemním nákupním rozhodování. Výsledky výzkumů a koncepční model

  • Original language description

    Hlavní témata dokumentu: emoce; firemní nakupování; B2B; marketingový výzkum; marketingový mix; komunikačbí strategie; emocionální komunikace; marketingová komunikace; nákupní chování

  • Czech name

    Co motivuje profesionální nákupčí? Působení emocí při firemním nákupním rozhodování. Výsledky výzkumů a koncepční model

  • Czech description

    Hlavní témata dokumentu: emoce; firemní nakupování; B2B; marketingový výzkum; marketingový mix; komunikačbí strategie; emocionální komunikace; marketingová komunikace; nákupní chování

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka

  • ISBN

    978-80-247-4843-6

  • Number of pages of the result

    15

  • Pages from-to

    175-189

  • Number of pages of the book

    296

  • Publisher name

    Grada Publishing

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter