Emotions in marketing. How to win the hearts of customers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872046" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872046 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Emoce v marketingu. Jak získat srdce zákazníka
Original language description
Jak můžeme emoce v marketingu a marketingové komunikaci využít, význam pro spotřební a nákupní chování. Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat pozitivní a trvalé vztahy. Jaké kanály můžeme využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace. Případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu.
Czech name
Emoce v marketingu. Jak získat srdce zákazníka
Czech description
Jak můžeme emoce v marketingu a marketingové komunikaci využít, význam pro spotřební a nákupní chování. Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat pozitivní a trvalé vztahy. Jaké kanály můžeme využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace. Případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-247-4843-6
Number of pages
296
Publisher name
Grada Publishing, a.s.
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—