Design Stories and Creative |Innovations and the problems of tehe Transfer
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43874956" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43874956 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Design stories...aneb kreativní inovace a problémy jejich transferu do praxe,
Original language description
Kniha Design stories vznikla jako odezva na, v současné době, stále diskutovaná témata kreativní ekonomiky, kreativních průmyslů a kreativních inovací. Člověk si může myslet, že kreativita nás provází na každém kroku, že dokáže zvýšit hospodářský růst a přináší mnoho dalších pozitivních efektů. Z těchto důvodů na mnoha místech vznikají různá kreativní centra, jejichž snahou je koncentrovat kreativitu a invenci a vytvářet tak podmínky pro rozvoj kreativních průmyslů na regionální i národní úrovni. Významnou úlohu v tomto procesu by měly mít i vysoké školy, kde zpravidla existuje vysoká koncentrace kreativity, invence a chuti přinášet nová řešení a kreativní inovace. Publikace se v jednotlivých kapitolách zaměřuje na téma kreativity z různých pohledů, od historických předpokladů pro budování kreativních center, měst či oblastí přes analýzu center transferu technologií a jejich propojení na kreativní inovace až ke konkrétním kreativním projektům a různým úskalím při jejich realizaci do praxe, tzv. transferu. Kniha je tedy určena pro odbornou veřejnost vnímající kreativitu jako sílu obklopující nás na každém kroku, jako sílu, která dokáže zvýšit hospodářský růst a přináší mnoho dalších pozitivních efektů
Czech name
Design stories...aneb kreativní inovace a problémy jejich transferu do praxe,
Czech description
Kniha Design stories vznikla jako odezva na, v současné době, stále diskutovaná témata kreativní ekonomiky, kreativních průmyslů a kreativních inovací. Člověk si může myslet, že kreativita nás provází na každém kroku, že dokáže zvýšit hospodářský růst a přináší mnoho dalších pozitivních efektů. Z těchto důvodů na mnoha místech vznikají různá kreativní centra, jejichž snahou je koncentrovat kreativitu a invenci a vytvářet tak podmínky pro rozvoj kreativních průmyslů na regionální i národní úrovni. Významnou úlohu v tomto procesu by měly mít i vysoké školy, kde zpravidla existuje vysoká koncentrace kreativity, invence a chuti přinášet nová řešení a kreativní inovace. Publikace se v jednotlivých kapitolách zaměřuje na téma kreativity z různých pohledů, od historických předpokladů pro budování kreativních center, měst či oblastí přes analýzu center transferu technologií a jejich propojení na kreativní inovace až ke konkrétním kreativním projektům a různým úskalím při jejich realizaci do praxe, tzv. transferu. Kniha je tedy určena pro odbornou veřejnost vnímající kreativitu jako sílu obklopující nás na každém kroku, jako sílu, která dokáže zvýšit hospodářský růst a přináší mnoho dalších pozitivních efektů
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AL - Art, architecture, cultural heritage
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7454-637-2
Number of pages
137
Publisher name
UTB Zlín
Place of publication
UTB ZLín
UT code for WoS book
—