All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Control of continuous systems with time delay by various methods

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F06%3A63504802" target="_blank" >RIV/70883521:28140/06:63504802 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Řízení spojitých systémů s dopravním zpožděním různými metodami.

  • Original language description

    Disertační práce se zabývá řízením spojitých systémů s dopravním zpožděním na vstupu včetně systémů s integračními vlastnostmi a systémů nestabilních. Postup při návrhu řízení vychází ze vstupně-výstupního popisu řízeného systému a je založen na aproximaci dopravního zpoždění a aplikaci polynomiální metody spolu s metodou přiřazení pólů. Je použita konfigurace systému řízení se dvěma zpětnovazebními regulátory. Výsledné stabilní a ryzí regulátory jsou získány řešením polynomiálních rovnic s pravými stranami, jejichž tvar je dán zvolenou metodou přiřazení pólů. Jedna z použitých metod využívá i techniku LQ řízení. V disertační práci jsou odvozeny vzorce pro výpočet parametrů regulátorů pro uvažovné typy řízených systémů. Navržená metoda je otestována aporovnána s jinými metodami na sedmi typech regulovaných soustav.

  • Czech name

    Řízení spojitých systémů s dopravním zpožděním různými metodami.

  • Czech description

    Disertační práce se zabývá řízením spojitých systémů s dopravním zpožděním na vstupu včetně systémů s integračními vlastnostmi a systémů nestabilních. Postup při návrhu řízení vychází ze vstupně-výstupního popisu řízeného systému a je založen na aproximaci dopravního zpoždění a aplikaci polynomiální metody spolu s metodou přiřazení pólů. Je použita konfigurace systému řízení se dvěma zpětnovazebními regulátory. Výsledné stabilní a ryzí regulátory jsou získány řešením polynomiálních rovnic s pravými stranami, jejichž tvar je dán zvolenou metodou přiřazení pólů. Jedna z použitých metod využívá i techniku LQ řízení. V disertační práci jsou odvozeny vzorce pro výpočet parametrů regulátorů pro uvažovné typy řízených systémů. Navržená metoda je otestována aporovnána s jinými metodami na sedmi typech regulovaných soustav.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    BC - Theory and management systems

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů