All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

From Self Reflection To Self Education (Notes on Bulding Psychosomatic Condition in Students of Social Pedagogy)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A00001037" target="_blank" >RIV/70883521:28150/10:00001037 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Od sebereflexe k sebevýchově (poznámky k budování psychosomatické kondice studentů sociální pedagogiky)

  • Original language description

    Příspěvek je teoretickou úvahou před započetím longitudinálního výzkumu rozvoje schopnosti sebereflexe u vysokoškolských studentů sociální pedagogiky. Kultivaci (sebe)reflektivity v procesu budování profesní identity lze podpořit dobře zvolenou osobnostní přípravou, která zahrnuje mimo jiné i prvky psychosomatiky. Hlavním úkolem učitele jako facilitátora je motivovat, povzbuzovat a vést studenty k sebepoznání a seberozvoji a tím k plnějšímu autentickému životu. Výzkum rozvoje schopnosti sebereflexe můžepřinést cenné poznatky pro zkvalitnění profesní přípravy studentů zmíněného oboru.

  • Czech name

    Od sebereflexe k sebevýchově (poznámky k budování psychosomatické kondice studentů sociální pedagogiky)

  • Czech description

    Příspěvek je teoretickou úvahou před započetím longitudinálního výzkumu rozvoje schopnosti sebereflexe u vysokoškolských studentů sociální pedagogiky. Kultivaci (sebe)reflektivity v procesu budování profesní identity lze podpořit dobře zvolenou osobnostní přípravou, která zahrnuje mimo jiné i prvky psychosomatiky. Hlavním úkolem učitele jako facilitátora je motivovat, povzbuzovat a vést studenty k sebepoznání a seberozvoji a tím k plnějšímu autentickému životu. Výzkum rozvoje schopnosti sebereflexe můžepřinést cenné poznatky pro zkvalitnění profesní přípravy studentů zmíněného oboru.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F09%2F1220" target="_blank" >GA406/09/1220: Determinants and development competences of social pedagogue in profesional preparation</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    V. medzinárodná konferencia doktorandov odborov psychológia a sociálna práca. Zborník z konferencie.

  • ISBN

    978-80-8094-699-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    432-436

  • Publisher name

    Univerzita Konštantína Filozofa, Fakulta sociálnych vied a zdravotníctva

  • Place of publication

    Nitra, SR

  • Event location

    Nitra, SR

  • Event date

    Apr 23, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article