All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Importance of multicultural competence in relation to components of students? self-regulated learning

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F12%3A43868056" target="_blank" >RIV/70883521:28150/12:43868056 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Posouzení významu multikulturní kompetence studenty ve vztahu ke komponentům autoregulace učení

  • Original language description

    Studie je zaměřena na autoregulaci multikulturního učení vysokoškolských studentů ve vztahu k vybraným multikulturním subkompetencím. Cílem výzkumu bylo zjištění: 1) významu, který studenti přikládají jednotlivým multikulturním subkompetencím; 2) úrovněmotivace, osobní zdatnosti, atribuce a metakognice ve vztahu k multikulturním subkompetencím; 3) korelace mezi komponenty autoregulace multikulturního učení; 4) vztahů mezi přisuzovaným významem multikulturním subkompetencím a komponenty autoregualce multikulturního učení. Nástrojem sběru dat byl dotazník, který se skládal z 29 explicitně vyjádřených multikulturních subkompetencí rozdělených do tří částí: znalosti (n = 9), vědomí (n = 11) a dovednosti (n = 10). Dotazník také obsahoval otázky souvisejícís motivací, osobní zdatností, atribucí a metakognicí studentů. Největší význam přikládají studenti subkompetencím z oblasti vědomí. Nejmenší význam mají pro studenty subkompetence znalostní. Vysoká korelace byla v souvislosti s multikult

  • Czech name

    Posouzení významu multikulturní kompetence studenty ve vztahu ke komponentům autoregulace učení

  • Czech description

    Studie je zaměřena na autoregulaci multikulturního učení vysokoškolských studentů ve vztahu k vybraným multikulturním subkompetencím. Cílem výzkumu bylo zjištění: 1) významu, který studenti přikládají jednotlivým multikulturním subkompetencím; 2) úrovněmotivace, osobní zdatnosti, atribuce a metakognice ve vztahu k multikulturním subkompetencím; 3) korelace mezi komponenty autoregulace multikulturního učení; 4) vztahů mezi přisuzovaným významem multikulturním subkompetencím a komponenty autoregualce multikulturního učení. Nástrojem sběru dat byl dotazník, který se skládal z 29 explicitně vyjádřených multikulturních subkompetencí rozdělených do tří částí: znalosti (n = 9), vědomí (n = 11) a dovednosti (n = 10). Dotazník také obsahoval otázky souvisejícís motivací, osobní zdatností, atribucí a metakognicí studentů. Největší význam přikládají studenti subkompetencím z oblasti vědomí. Nejmenší význam mají pro studenty subkompetence znalostní. Vysoká korelace byla v souvislosti s multikult

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GPP407%2F12%2FP196" target="_blank" >GPP407/12/P196: Development Determinants of Multicultural Competence in Students of Helping Professions</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Kvalita ve vzdělávání : XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-7290-620-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    493-500

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta UK

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Sep 10, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article