All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The quality of school in terms of care of gifted pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F13%3A43870677" target="_blank" >RIV/70883521:28150/13:43870677 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kvalita školy z hlediska péče o nadané žáky

  • Original language description

    Publikace se zabývá kvalitou školy z hlediska péče o nadané žáky. Je rozdělena na 8 hlavních kapitol, jejichž zaměření postupně provádí čtenáře od teoretických východisek problematiky nadání, nadaných žáků, jejich edukace a hodnocení kvality školy, až poprakticky orientované výzkumné šetření. Cílem výzkumu bylo popsat a zhodnotit přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska jednotlivých položek v dotazníku, dále 4 faktorů (oblastí dotazníku) a dotazníku jako celku; porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se k učitelům (pohlaví, věk, délka praxe, zaměření výuky, aprobovanost) a porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se ke škole (typ školy, velikost školy, velikost obce, kraj ČR).

  • Czech name

    Kvalita školy z hlediska péče o nadané žáky

  • Czech description

    Publikace se zabývá kvalitou školy z hlediska péče o nadané žáky. Je rozdělena na 8 hlavních kapitol, jejichž zaměření postupně provádí čtenáře od teoretických východisek problematiky nadání, nadaných žáků, jejich edukace a hodnocení kvality školy, až poprakticky orientované výzkumné šetření. Cílem výzkumu bylo popsat a zhodnotit přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska jednotlivých položek v dotazníku, dále 4 faktorů (oblastí dotazníku) a dotazníku jako celku; porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se k učitelům (pohlaví, věk, délka praxe, zaměření výuky, aprobovanost) a porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se ke škole (typ školy, velikost školy, velikost obce, kraj ČR).

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7454-316-6

  • Number of pages

    136

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book