The quality of school in terms of care of gifted pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F13%3A43870677" target="_blank" >RIV/70883521:28150/13:43870677 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kvalita školy z hlediska péče o nadané žáky
Original language description
Publikace se zabývá kvalitou školy z hlediska péče o nadané žáky. Je rozdělena na 8 hlavních kapitol, jejichž zaměření postupně provádí čtenáře od teoretických východisek problematiky nadání, nadaných žáků, jejich edukace a hodnocení kvality školy, až poprakticky orientované výzkumné šetření. Cílem výzkumu bylo popsat a zhodnotit přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska jednotlivých položek v dotazníku, dále 4 faktorů (oblastí dotazníku) a dotazníku jako celku; porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se k učitelům (pohlaví, věk, délka praxe, zaměření výuky, aprobovanost) a porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se ke škole (typ školy, velikost školy, velikost obce, kraj ČR).
Czech name
Kvalita školy z hlediska péče o nadané žáky
Czech description
Publikace se zabývá kvalitou školy z hlediska péče o nadané žáky. Je rozdělena na 8 hlavních kapitol, jejichž zaměření postupně provádí čtenáře od teoretických východisek problematiky nadání, nadaných žáků, jejich edukace a hodnocení kvality školy, až poprakticky orientované výzkumné šetření. Cílem výzkumu bylo popsat a zhodnotit přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska jednotlivých položek v dotazníku, dále 4 faktorů (oblastí dotazníku) a dotazníku jako celku; porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se k učitelům (pohlaví, věk, délka praxe, zaměření výuky, aprobovanost) a porovnat celkový přístup k edukaci nadaných žáků z hlediska vybraných proměnných vztahujících se ke škole (typ školy, velikost školy, velikost obce, kraj ČR).
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7454-316-6
Number of pages
136
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—