Multicultural Competence of Helping Profession Students
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F14%3A43871836" target="_blank" >RIV/70883521:28150/14:43871836 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Multikulturní kompetence studentů pomáhajícíh profesí
Original language description
Publikace je zaměřena na multikulturní kompetenci studentů pomáhajících profesí. Vyjasňuje terminologickou dichotomii adjektiv multikulturní a interkulturní, definuje multikulturní kompetenci a popisuje vybrané modely multikulturní kompetence. Pozornostsoustředíme především na výzkum multikulturní kompetence studentů pomáhajících profesí, který byl realizován v letech 2013 ? 2014. Cílem bylo odhalit determinanty multikulturní kompetence a na základě vztahů těchto determinant vytvořit model multikulturní kompetence studentů pomáhajících profesí. Validizačnímu procesu jsme podrobili nástroj nazvaný Dotazník multikulturní kompetence studentů pomáhajících profesí (MCSHPS), který na počátku čítal 58 položek. Na základě analýzy obsahu položek dvěma nezávislými odborníky jsme odstranili 9 položek. 49 položek jsme prostřednictvím explorační a konfirmační faktorové analýzy redukovali na finální verzi MCSHPS s 20 položkami. Jako determinanty rozvoje multikulturní kompetence byly určeny: multiku
Czech name
Multikulturní kompetence studentů pomáhajícíh profesí
Czech description
Publikace je zaměřena na multikulturní kompetenci studentů pomáhajících profesí. Vyjasňuje terminologickou dichotomii adjektiv multikulturní a interkulturní, definuje multikulturní kompetenci a popisuje vybrané modely multikulturní kompetence. Pozornostsoustředíme především na výzkum multikulturní kompetence studentů pomáhajících profesí, který byl realizován v letech 2013 ? 2014. Cílem bylo odhalit determinanty multikulturní kompetence a na základě vztahů těchto determinant vytvořit model multikulturní kompetence studentů pomáhajících profesí. Validizačnímu procesu jsme podrobili nástroj nazvaný Dotazník multikulturní kompetence studentů pomáhajících profesí (MCSHPS), který na počátku čítal 58 položek. Na základě analýzy obsahu položek dvěma nezávislými odborníky jsme odstranili 9 položek. 49 položek jsme prostřednictvím explorační a konfirmační faktorové analýzy redukovali na finální verzi MCSHPS s 20 položkami. Jako determinanty rozvoje multikulturní kompetence byly určeny: multiku
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GPP407%2F12%2FP196" target="_blank" >GPP407/12/P196: Development Determinants of Multicultural Competence in Students of Helping Professions</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7454-426-2
Number of pages
112
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—