All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Play and its Use in Preschool Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F14%3A43872336" target="_blank" >RIV/70883521:28150/14:43872336 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hra a její využití v předškolním vzdělávání

  • Original language description

    Publikace se zaměřuje na hru dětí předškolního věku. Vychází ze vztahu hry a vnitřní motivace člověka, pojednává o opravdové hře a jejím nenahraditelném významu pro rozvoj osobnosti a jedinečnosti dítěte. Opírá se o výsledky výzkumů a představuje postupya náměty, jak využít hru v předškolním vzdělávání v procesu individualizace, proč a jak podporovat spontánní hru, jak plánovat herní činnosti v souladu s předškolním kurikulem v kontextu naplňování cílů předškolního vzdělávání. Publikace se věnuje významu hry, jejímu vývoji i typům hry, pojednává o podnětném, rozvíjejícím prostředí pro hru, hračkách a činnostech učitelky vztahujících se ke hře. Současný pohled na hru dává do kontextu s pojetím hry v minulosti, zaměřuje se na zdůraznění toho, proč je dnes hra v životě dítěte tolik důležitá, jak souvisí s učením a prací člověka, se sebenaplněním, tvořivostí, nezávislostí a samostatností.

  • Czech name

    Hra a její využití v předškolním vzdělávání

  • Czech description

    Publikace se zaměřuje na hru dětí předškolního věku. Vychází ze vztahu hry a vnitřní motivace člověka, pojednává o opravdové hře a jejím nenahraditelném významu pro rozvoj osobnosti a jedinečnosti dítěte. Opírá se o výsledky výzkumů a představuje postupya náměty, jak využít hru v předškolním vzdělávání v procesu individualizace, proč a jak podporovat spontánní hru, jak plánovat herní činnosti v souladu s předškolním kurikulem v kontextu naplňování cílů předškolního vzdělávání. Publikace se věnuje významu hry, jejímu vývoji i typům hry, pojednává o podnětném, rozvíjejícím prostředí pro hru, hračkách a činnostech učitelky vztahujících se ke hře. Současný pohled na hru dává do kontextu s pojetím hry v minulosti, zaměřuje se na zdůraznění toho, proč je dnes hra v životě dítěte tolik důležitá, jak souvisí s učením a prací člověka, se sebenaplněním, tvořivostí, nezávislostí a samostatností.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-262-0698-9

  • Number of pages

    182

  • Publisher name

    Portál

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book