Andragogic and multicultural competencies in educational , social and health work in helping professions
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43872922" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43872922 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Andragogické a multikulturní kompetence v edukační, sociální a zdravotnické práci pomáhajících profesí
Original language description
Editování . V části s názvem Andragogické kompetence u pracovníků pomáhajících profesí vymezují ve svých příspěvcích dva autoři otázku kompetencí ve vztahu k sociologii a problematiku využití supervize v pomáhajících profesích. V druhé části, nazvané Multikulturní kompetence jsou vymezovány otázky kompetencí v pomáhajících profesích i v edukačních souvislostech. Do souvislosti jsou dávány otázky probace a multikulturality, jsou zkoumána kulturní specifika romského etnika a postavení romské ženy v 21. století, romská rodina jako klíčový činitel při formování vztahu ke vzdělání. Třetí část práce, nazvaná Edukační práce a kompetence pracovníků v inkluzivním prostředí, se zabývá otázkami inkluzivity převážně zaměřené na edukační prostředí. Čtvrtá část našípublikace s názvem Sociální práce se zaměřuje na konkrétní teoretické i praktické otázky této pomáhající profese, zabývá se problematikou rozvoje speciálního poradenství ve Slovenské republice, sociálními kompetencemi jako jednou z klíčo
Czech name
Andragogické a multikulturní kompetence v edukační, sociální a zdravotnické práci pomáhajících profesí
Czech description
Editování . V části s názvem Andragogické kompetence u pracovníků pomáhajících profesí vymezují ve svých příspěvcích dva autoři otázku kompetencí ve vztahu k sociologii a problematiku využití supervize v pomáhajících profesích. V druhé části, nazvané Multikulturní kompetence jsou vymezovány otázky kompetencí v pomáhajících profesích i v edukačních souvislostech. Do souvislosti jsou dávány otázky probace a multikulturality, jsou zkoumána kulturní specifika romského etnika a postavení romské ženy v 21. století, romská rodina jako klíčový činitel při formování vztahu ke vzdělání. Třetí část práce, nazvaná Edukační práce a kompetence pracovníků v inkluzivním prostředí, se zabývá otázkami inkluzivity převážně zaměřené na edukační prostředí. Čtvrtá část našípublikace s názvem Sociální práce se zaměřuje na konkrétní teoretické i praktické otázky této pomáhající profese, zabývá se problematikou rozvoje speciálního poradenství ve Slovenské republice, sociálními kompetencemi jako jednou z klíčo
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů